Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan mij in de 18 jaar dat ik al wandel toch zestal momenten herinneren dat ik dat gedaan heb.Is het gek om weg te lopen bij een privehuis als er geen aantrekkelijke dames zijn?
Ben nog nooit gegaan en vroeg me af hoe het in zn werk gaat
nee, dan moet je er blijven!Is het gek om weg te lopen bij een privehuis als er geen aantrekkelijke dames zijn?
Het is niet gek. Al kunnen de dames zich misschien wel gekwetst voelen.
Dank je wel voor je uitgebreide reactie, ik begrijp helemaal wat je bedoelt en hoe vervelend dat moet zijn om steeds zulke opmerkingen te horen. Helemaal logisch dat je daar dan meteen klaar mee bent.Het is niet misschien, maar een feit.
Hoe vaak ik niet gehoord heb aan mijn adres, of er niet iets beters is.. is niet meer te tellen.
Zodra ze zoiets zeggen ben ik ook meteen weg. Ik laat mij namelijk niet beledigen... maar dat gebeurd(e) wel dagelijks.
Ik heb een bloedhekel aan voorstelrondjes door dit soort idiote opmerkingen, denk dat sommige dat wel zullen begrijpen
Ik vroeg me nog wel iets af: gebeurt het eigenlijk ook weleens andersom? Dat een dame denkt bij zichzelf "ik hoop dat hij mij niet kiest"? En hoe gaan jullie daar dan mee om als dat gebeurt?
Ha ha, grappig... Dan vraag ik mij af of de dames dan laatst bij mijn bezoek mij ook "gekeurd" hebben... Een aantal was waarschijnlijk toch wel echt bezet, dan is een score van 7 van 10 die zich voorstelden dan toch wel goed...Door videobellen bij de voordeur tegenwoordig, die sommige huizen gebruiken, ben je vaak al zichtbaar in de ruimte waar de dames zich bevinden die aan het wachten zijn. Dan kunnen ze per direct kiezen of ze interesse hebben of niet. Bij niet, dan zal je ze niet zien.
Dat is normaal, jij bent klant en bepaalt of je wil blijven, dacht jij dat iedereen binnen bleef dan?Is het gek om weg te lopen bij een privehuis als er geen aantrekkelijke dames zijn?
Ben nog nooit gegaan en vroeg me af hoe het in zn werk gaat