Weglopen bij privehuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het gek om weg te lopen bij een privehuis als er geen aantrekkelijke dames zijn?

Ben nog nooit gegaan en vroeg me af hoe het in zn werk gaat
Ik kan mij in de 18 jaar dat ik al wandel toch zestal momenten herinneren dat ik dat gedaan heb.

In 1 privéhuis kom ik niet meer door de reactie hierop.
In het andere was het geen probleem, ik liep daar toch de deur plat.
En in nog een ander ben ik 1 keer 5 min binnen geweest, de dames stonden mij niet aan, kort daarop is de zaak gestopt. Ik zal niet de enige geweest zijn die weg liep.

Het is niet gek. Al kunnen de dames zich misschien wel gekwetst voelen.

Het is niet misschien, maar een feit.

Hoe vaak ik niet gehoord heb aan mijn adres, of er niet iets beters is.. is niet meer te tellen.
Zodra ze zoiets zeggen ben ik ook meteen weg. Ik laat mij namelijk niet beledigen... maar dat gebeurd(e) wel dagelijks.

Ik heb een bloedhekel aan voorstelrondjes door dit soort idiote opmerkingen, denk dat sommige dat wel zullen begrijpen.

Ik heb zelf laatst voor het eerst in jaren weer een privehuis bezocht. Vantevoren had ik gekeken wie er die dag aanwezig was, dat stond duidelijk op hun site aangegeven met foto's en kenmerken. Van de 10 dames was de helft voor mij wel interessant. Tijdens het voorstellen bleken 3 bezet, dus er bleven 7 over waaruit ik moest kiezen.

Er zijn echter ook privehuizen met minder keuze. Het kost wel een hoop geld, dus als er niets voor jou tussen zit zou ik weglopen. Wel inderdaad beleefd blijven en zeggen dat ze leuk zijn maar dat er toch net niet tussen zit wat je zoekt en je een andere keer wel terugkomt.

Mocht je dit moeilijk vinden dan kun je beter loophuizen bezoeken, dan loop je gewoon door tot je een leuke dame ziet.

Bij het privehuis wat ik bezocht stelden de dames zich een voor een voor. Om beurten kwam er iemand de kamer binnenlopen om zich voor te stellen. Dat ging best wel snel. Daarna heb ik er twee toch nog een keer laten komen, waarna ik wel kon kiezen.

Ik kan me voorstellen dat als alle dames in een gezamenlijke ruimte wachten dit voor hun ook wel spanning mee brengt, maar het gaat toch om jouw geld dus kies verstandig.

Ik vind het moeilijker om te kiezen als je de enige klant bent en er 4 dames vol verwachting naar je kijken

En ja, ik ben al meerdere keren vertrokken omdat het aanbod mij niet beviel. De laatste keer had ik tevoren gekeken welke dames er aanwezig zouden zijn en de keuze leek me, afgaande op de teksten op de website, vrij lastig. Toen ik binnenkwam en met de madame een voorstelrondje kreeg begreep ik niet wie de teksten over de dames verzon, want er klopte erg weinig van. Een van de dames zou een sexy verschijning met een mooi figuur en ronde borsten zijn, maar dat leek totaal niet op de dame die zich aan mij voorstelde, want van de beschrijving klopte alleen de naam. Ik vertrok omdat er eigenlijk maar 1 dame was die op zich wel zou kunnen maar ze leek veel te veel op een leuke collega van mij (leuk als in gezellig, lief, vriendelijk maar totaal niet seksueel aantrekkelijk) waardoor ik de madame vriendelijk heb uitgelegd dat ik op zich een van de dames interessant vond, maar ik met haar niet wilde daten omdat ze teveel op mijn collega lijkt.

Daar was alle begrip voor en ik ben er in de afgelopen maanden nog een paar keer geweest met leuke en, achteraf, mindere dames

Ik kan me voorstellen dat zo'n voorstelrondje voor de dames niet altijd leuk is. Het zal waarschijnlijk wel beginnen doorwegen als men je niet kiest en dan eventueel nog wat commentaar heeft. Daarom maak ik liever een afspraak.

Langs de andere kant vraag ik me af hoe vaak een dame denkt ... ik hoop dat hij mij niet kiest 😜

Het is niet misschien, maar een feit.

Hoe vaak ik niet gehoord heb aan mijn adres, of er niet iets beters is.. is niet meer te tellen.
Zodra ze zoiets zeggen ben ik ook meteen weg. Ik laat mij namelijk niet beledigen... maar dat gebeurd(e) wel dagelijks.

Ik heb een bloedhekel aan voorstelrondjes door dit soort idiote opmerkingen, denk dat sommige dat wel zullen begrijpen
Dank je wel voor je uitgebreide reactie, ik begrijp helemaal wat je bedoelt en hoe vervelend dat moet zijn om steeds zulke opmerkingen te horen. Helemaal logisch dat je daar dan meteen klaar mee bent.

Ik vroeg me nog wel iets af: gebeurt het eigenlijk ook weleens andersom? Dat een dame denkt bij zichzelf "ik hoop dat hij mij niet kiest"? En hoe gaan jullie daar dan mee om als dat gebeurt?

Ik vroeg me nog wel iets af: gebeurt het eigenlijk ook weleens andersom? Dat een dame denkt bij zichzelf "ik hoop dat hij mij niet kiest"? En hoe gaan jullie daar dan mee om als dat gebeurt?

Door videobellen bij de voordeur tegenwoordig, die sommige huizen gebruiken, ben je vaak al zichtbaar in de ruimte waar de dames zich bevinden die aan het wachten zijn. Dan kunnen ze per direct kiezen of ze interesse hebben of niet. Bij niet, dan zal je ze niet zien.
Ik ken(de) er zat die geen interesse hebben in alles wat niet blank is, dus die gaan niet de voorstelruimte in als er bijv een Marokkaans groepje van 3 voor de deur staat.

En idd denken we allemaal wel eens: kies mij aub niet. En sommige lopen ook weg als ze geen interesse hebben en kan degene die de boel runt ter plekke een smoes verzinnen.

Dus wij doen het net zo goed.. alleen is het dan jammer voor de klant die net die dame ziet weglopen die hem niet moet. Alleen zijn wij zo netjes om het niet te zeggen, we gaan gewoon pleitte en laten het aan iemand anders over om een smoes te verzinnen.

Overigens heb ik dat nog nooit gedaan.

Door videobellen bij de voordeur tegenwoordig, die sommige huizen gebruiken, ben je vaak al zichtbaar in de ruimte waar de dames zich bevinden die aan het wachten zijn. Dan kunnen ze per direct kiezen of ze interesse hebben of niet. Bij niet, dan zal je ze niet zien.
Ha ha, grappig... Dan vraag ik mij af of de dames dan laatst bij mijn bezoek mij ook "gekeurd" hebben... Een aantal was waarschijnlijk toch wel echt bezet, dan is een score van 7 van 10 die zich voorstelden dan toch wel goed... 😁

Dit is eigenlijk precies waarom een privéhuis mij totaal niet aantrekt. Om er één te moeten kiezen uit zo'n rijtje dames. Maar dan vooral dat je de anderen dus ook moet afwijzen.
En hoe gaat dat dan als je in dat zelfde huis eens wat anders wilt? Het lijkt mij vrij ingewikkeld.

Terug
Bovenaan Onderaan