Welk horloge draag jij tijdens je bezoek aan een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Welk horloge draag jij tijdens je bezoek aan een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    99
nja..
en tegenwoordig heb je zulke goede chineese A kwaliteit replica's dat je echt amper of helemaal niet verschil ziet..
betaal je dan wel noord van 500 voor..maar die zijn echt supergoed nagemaakt..
lullig om daar door 3 van die heuptasjes door aangevallen te worden..

Zelf nog nooit meegemaakt dat ik ben aangevallen door marrokanen ofzo, dus herken dit niet. Maar sowieso dure horloges: dan heb je echt geld over. Ik spendeer liever veel geld aan jassen en schoenen, maar horloges van 1000-2000 eur? Nee dan moet t financieel wel erg goed zijn in mn leven

nja..
en tegenwoordig heb je zulke goede chineese A kwaliteit replica's dat je echt amper of helemaal niet verschil ziet..
betaal je dan wel noord van 500 voor..maar die zijn echt supergoed nagemaakt..
lullig om daar door 3 van die heuptasjes door aangevallen te worden..
Ook dat, in Amsterdam toen jonge vent vermoord die had een nep om

Waarom staat de optie kookwekker er niet bij? Doe ik altijd. Precies na 30 minuten spuiten, doei! En weer naar buiten. Bekijk bijlage 396433Ik heb at

Waarom staat de optie kookwekker er niet bij? Doe ik altijd. Precies na 30 minuten spuiten, doei! En weer naar buiten. Bekijk bijlage 396433
Ik heb dat ooit één keer meegemaakt, eerst even kennismaken, uitkleden en opfrissen en dan het speelbed op. Maar dan nam mevrouw zo'n keukenwekkertje en draaide hem op de gewenste en betaalde tijd.
En eens het wekkertje triiiiiiiiiiing zei was het spel ook efefctief uit. Zo abrupt ging het er werkelijk aantoe. Hoewel alles mooi en goed verlopen was heeft dat abrupte einde me toch doen besluiten nooit meer naar daar te gaan.

Ik begrijp best dat de dames de tijd een beetje in de gaten houden, je betaalt voor een uur, dan krijg je een uur. Maar zo op deze manier met de keukenwekker vond ik er toch wat over. Verder vraag ik me dikwijls af hoe de dames de tijd eigenlijk in de gaten houden. Want soms hebben ze zelf een horloge aan waar ze de tijd kunnen in het oog houden, maar dikwijls zie ik niets dat hen daarbij kan helpen. In privé-huizen kan het al eens gebeuren dat de gastvrouw de tijd opvolgt en dan even discreet op de kamerdeur komt kloppen. Maar anders is het me soms toch een raadsel.
Maar ik moet wel zeggen dat het me slechts héééél uitzonderlijk eens voorgevallen is dat de tijd niet gerespecteerd werd. Het andere dat we over de tijd gegaan zijn is me veel meer overkomen. Toegegeven dat was wel steeds bij dames waar ik regelmatiger kwam.

Weetje als je echt geld over hebt om een horloge te kunnen kopen van 5k bv en je hebt een buikje, zou ik eerder die 5k uitgeven zodat je fit bent. Bv een gymabbo met een personal trainer en je boodschappen-budget flink verhogen voor lekkere groente en vlees en een paar goede wandelschoenen bij de ANWB kopen ofzo. Misschien dan wel een sporthorloge om je te motiveren?

In een andere topic hier op t forum zei @Sjonnie Walker volgens mij dat veel mannen vrij fors zijn(in andere bewoordingen), en dat is toch wel t belangrijkste om te fixen als je als man er fris uit wil zien en met een dure horloge gaan blijkbaar marrokanen met je flirten volgens @Johnny Walk

nee..
mij maakte het niks uit..
maar er zijn hier figuren die denken dat sporten en gezond leven niks uitmaakt..
van die 'mijn opa rookte elke dag een doos sigaren en dronk elke dag een fles jenever en die is 90 geworden' gasten..

nee..
mij maakte het niks uit..
maar er zijn hier figuren die denken dat sporten en gezond leven niks uitmaakt..
van die 'mijn opa rookte elke dag een doos sigaren en dronk elke dag een fles jenever en die is 90 geworden' gasten..
Oh ja, ik snap het! Ik was zelf ook een tijdje terug flink zwaarder. Nu ik afgevallen ben, verbaas ik me echt over hoe anders ik me voel én hoe anders mensen reageren – zelfs vreemden. Als je je erin verdiept, merk je pas hoe oppervlakkig mensen kunnen zijn en hoe veel je uiterlijk blijkbaar zegt over hoe je voor jezelf zorgt. Dat besefte ik eerst ook niet. Maar goed, hopelijk krijg ik er niet te veel shit over haha 😅😅 Anyway, horloges zijn wel een ding! Peperdure dingen die allemaal gewoon… de tijd laten zien

figuren die denken dat sporten en gezond leven niks uitmaakt..
Die figuren zullen weten dat ze naar een dvp gaan, een dame van plezier. Betalen, ketsen, pleite.
Sommigen geloven klaarblijkelijk dat ze naar een potentiële huwelijks partner gaan als je de verhaaltjes zo leest.
Ik maak me daar in elk geval geen illusies over, wil het niet, en ben ook nog aardig in vorm.

Op naar de volgende 50 pagina,s 😆
En hoe ze de tijd weten ?
Als hij in doggy achter eentje ligt te hijgen kijkt zij rustig op haar smartphone 😇

Ik heb wel afgeleerd om een sporthorloge te dragen tijdens het wandelen. Ik had mijn horloge tijdens een wip nog op hardlopen staan. Je weet wel zo'n smartwatch

Midden in de hoerenbuurt gaf mijn horloge een hoge hard slag. Een uur lang op 1 plaats.

Toen ik m'n telefoon uit deed stond mijn prestatie ook gesynchroniseerd op Strava.

Uhm niet handig! 🫣😭🫣😭😆😆

Ik heb wel afgeleerd om een sporthorloge te dragen tijdens het wandelen. Ik had mijn horloge tijdens een wip nog op hardlopen staan. Je weet wel zo'n smartwatch

Midden in de hoerenbuurt ga mijn horloge een hoge hard slag. Een uur lang op 1 plaats.

Toen ik m'n telefoon uit deed stond mijn presentatie ook gesynchroniseerd op Strava.

Uhm niet handig! 🫣😭🫣😭😆😆
Hoeveel km had je? En heb je die ook op fb gedeeld?

Terug
Bovenaan Onderaan