Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heb dit jaar al veel fantasieën waar kunnen maken zoals anaal bij de dame. anaal gevingerd worden door en bij de dame. plasseks door dame. aan de telefoon hangen terwijl de dame een andere klant heeft.

wat ik dit jaar nog wil gaan doen:
- man pijpen
- trio mmv
- buitenseks
- seks met een oudere dame
- seks met een amateur stel
- seks met verdovende middelen ( gebruik zelf nooit drugs of roken etc )
 
heb dit jaar al veel fantasieën waar kunnen maken zoals anaal bij de dame. anaal gevingerd worden door en bij de dame. plasseks door dame. aan de telefoon hangen terwijl de dame een andere klant heeft.

wat ik dit jaar nog wil gaan doen:
- man pijpen
- trio mmv
- buitenseks
- seks met een oudere dame
- seks met een amateur stel
- seks met verdovende middelen ( gebruik zelf nooit drugs of roken etc )
Als ik een klein tipje mag geven over jouw laatste idee. Ik weet niet precies wat voor verdovende middelen je van plan bent te nemen, maar het verdient aanbeveling eerst even een "dry-run" te doen en misschien wel meerdere keren. Het is goed om precies te weten waar je grens ligt en wat je kunt hebben. Je wil ook niet in de situatie belanden dat je op een gegeven moment wakker wordt In een onbekende omgeving en alles gestolen is. Het grote verschil tussen verdovende middelen en alcohol is nl dat de man met de hamer zich niet rustig aandient, maar er ineens is en er niets tegen bestand is.

Los van die situatie kun je van deze ervaringsdeskundige aannemen dat het leuker lijkt dan het is en de kans groot is dat je er op het moment dat de boel inslaat helemaal geen zin meer hebt.
 
Als ik een klein tipje mag geven over jouw laatste idee. Ik weet niet precies wat voor verdovende middelen je van plan bent te nemen, maar het verdient aanbeveling eerst even een "dry-run" te doen en misschien wel meerdere keren. Het is goed om precies te weten waar je grens ligt en wat je kunt hebben. Je wil ook niet in de situatie belanden dat je op een gegeven moment wakker wordt In een onbekende omgeving en alles gestolen is. Het grote verschil tussen verdovende middelen en alcohol is nl dat de man met de hamer zich niet rustig aandient, maar er ineens is en er niets tegen bestand is.

Los van die situatie kun je van deze ervaringsdeskundige aannemen dat het leuker lijkt dan het is en de kans groot is dat je er op het moment dat de boel inslaat helemaal geen zin meer hebt.
bedankt voor het advies.
wil inderdaad het wel rustig aan gaan doen en het leuk houden vooral omdat het de eerste keer is.

misschien zijn er mensen die mij hiermee willen helpen bij de eerste keer?
 
Als ik een klein tipje mag geven over jouw laatste idee. Ik weet niet precies wat voor verdovende middelen je van plan bent te nemen, maar het verdient aanbeveling eerst even een "dry-run" te doen en misschien wel meerdere keren. Het is goed om precies te weten waar je grens ligt en wat je kunt hebben. Je wil ook niet in de situatie belanden dat je op een gegeven moment wakker wordt In een onbekende omgeving en alles gestolen is. Het grote verschil tussen verdovende middelen en alcohol is nl dat de man met de hamer zich niet rustig aandient, maar er ineens is en er niets tegen bestand is.

Los van die situatie kun je van deze ervaringsdeskundige aannemen dat het leuker lijkt dan het is en de kans groot is dat je er op het moment dat de boel inslaat helemaal geen zin meer hebt.
Dat is idd de realiteit, doe zoiets alleen als je de ander vertrouwt, en geef hem/haar je gegevens als het onverhoopt mis gaat, dat ze de arts kunnen vertellen wie je bent, eventueel medicatie die je gebruikt. Zelf vele jaren geleden tijdens sm sessie buiten bewustzijn geraakt, de Meesteres heeft toen arts laten komen.
 
bedankt voor het advies.
wil inderdaad het wel rustig aan gaan doen en het leuk houden vooral omdat het de eerste keer is.

misschien zijn er mensen die mij hiermee willen helpen bij de eerste keer?
Bij die eerste keer is het beter iemand bij je te hebben die je kent en voor de volle 100% vertrouwd. Pas als je zelf een beetje door hebt wat kan en wat niet kun je er mee naar "buiten". En helemaal zonder risico is het nooit want het kan anders vallen of een andere samenstelling hebben. Ik kan daar helaas over meepraten.

Bottom line: Je neemt een risico, maar dat kun je een beetje kleiner maken door wel van tevoren te "oefenen". Aan de andere kant, als je nog nooit verdovende middelen hebt genomen, is dit icm een DVP niet bepaald een goede optie. Zoiets kun je beter met vrienden doen en anders gewoon laten. Ik heb er een hoop lol mee gehad maar ook genoeg ellende (en ook gezien) om te weten dat het heel erg mis kan gaan.
 
Zorg wel dat je je shit koopt via iemand die je kent en daar ervaring mee heeft. Er lopen genoeg idioten rond die geen goeds in de zin hebben. En nooit en te nimmer een pilletje, snuifje of weet ik veel wat van een DVP aan want de kans dat je dan in de problemen komt is vrij reeel. Lang geleden was er in Amsterdam Coke met attropine in omloop. Dat had als gevolg dat je hart op een gegeven moment op hol kon slaan, maar als dat gebeurde, dan was het vaak wel al te laat en had je al teveel van die troep in je lijf. Altijd zorgen dat je wel een beetje weet waar het vandaan komt.
 
Heb al veel meegemaakt en gedaan. Trio mmv en vvm gedaan, met een tweeling een trio gehad, dochter-moeder trio, ik met meisje en haar stiefvader trio gedaan, schoonmoeder geneukt, schoonzus geneukt, trio met schoonmoeder en schoonzus, partnerruil gedaan, zelfs al met 3 vriendinnen lesbisch kwartet gedaan. Mijn enige wens wat ik nog zou willen doen is met mijn vrouw en haar zus (de schoonzus) een trio doen of met mijn vrouw en haar moeder (de schoonmoeder) trio doen, of met mijn vrouw, schoonzus en schoonmoeder kwartet doen, alleen staat mijn vrouw daar niet voor open vermoed ik. Zij is helaas van de oude stempel.
 
Heb al veel meegemaakt en gedaan. Trio mmv en vvm gedaan, met een tweeling een trio gehad, dochter-moeder trio, ik met meisje en haar stiefvader trio gedaan, schoonmoeder geneukt, schoonzus geneukt, trio met schoonmoeder en schoonzus, partnerruil gedaan, zelfs al met 3 vriendinnen lesbisch kwartet gedaan. Mijn enige wens wat ik nog zou willen doen is met mijn vrouw en haar zus (de schoonzus) een trio doen of met mijn vrouw en haar moeder (de schoonmoeder) trio doen, of met mijn vrouw, schoonzus en schoonmoeder kwartet doen, alleen staat mijn vrouw daar niet voor open vermoed ik. Zij is helaas van de oude stempel.
En als je je schoonvader aan het lijstje toevoegt? Dan maak je er meteen een soort van familiediner van :)
 
Met m'n favoriete dame eens een weekendje kunnen vertoeven. Naar wat zij het leukst vind een uitstapje, terrasje, lekker eten, mooie strandwandeling, samen een 🛀, en dan elkaar lekker lang verwennen. 's Morgens mogen wakker worden in haar armen en haar voorzichtig wakker beffen, om dan alles vanaf het begin te herbeginnen.
Tja, 'dream on' zeker. @Isabelle
 
Terug
Bovenaan Onderaan