- 837
- 27/11/21
- 3.071
Dan is die toverstok al lang ergens in mij verdwenen en kan ik niet meer merken of hij rood, bruin of paars is?Als je gezellig bezig bent geweest is die toverstok pas later wat roder geworden...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan is die toverstok al lang ergens in mij verdwenen en kan ik niet meer merken of hij rood, bruin of paars is?Als je gezellig bezig bent geweest is die toverstok pas later wat roder geworden...
Bruin?Dan is die toverstok al lang ergens in mij verdwenen en kan ik niet meer merken of hij rood, bruin of paars is?
nee hij moet wel gestimuleerd worden ook. Gewoon een pilletje en wachten doet bij mij noppes.Wel als je de hele tijd aan geile vrouwen denkt
Mazzelaar!nee hij moet wel gestimuleerd worden ook. Gewoon een pilletje en wachten doet bij mij noppes.
Ja. Had een paar jaar geleden wat mentale issues die hun weerslag hadden op m'n 'prestatievermogen'. Huisarts had me een stripje van vier voorgeschreven om over die mentale hobbel heen te komen, en dat lukte. In de bijsluiter stond hetzelfde als wat ik hierboven zei, en zo werkte het ook. Wat het doet, is dat het je bloedvaten uitzet waardoor bloed makkelijker doorstroomt. Dat is heel handig voor het krijgen en behouden van een erectie. Maar dat bloed gaat pas stromen als je opgewonden raakt, en niet uit zichzelf uit het niets.Uhh, een ervaringsdeskundige?
Er zijn best wel wat dames die dat toestaanzou wel een keer goede videos en foto's willen maken, altijd leuk om terug te kijken wat je hebt uitgespookt.
helaas in deze hobby wel een beetje taboe
Done that,HEAVENLYvmv met twee bi meiden...
tips?Done that,HEAVENLY
al een keer gedaan in 2001 met een dame die bij kim holland films maakt. deze mee genomen naar thailand voor 3 weken. daar heerlijke strand vakantie gehad met veel sex gehad in pattaya. en ook met 2 heerlijke thaise girls erbij. zelf was de dame bi dus was een heerlijke tijd met veel trios en totaal was ik daar rond de 6000 gulden voor kwijt dus dat viel mee. helaas dame uit oog verloren anders nog eens herhaald.Sexvakantie met een dvp die ik leuk vind, en dan een week lang heerlijk lekker samen eten, rondwandelen, zwemmen en de hele dag door sex hebben. Heerlijk.
@roy7 Idem dito.... mijn woonst is klaargemaakt, maar nog iets te jong om van volledige vrijheid te genieten...de Belgische staat staat mij dit toe te doen vanaf 66.... nog 8 jaar dus. pffftik zou graag naar de filipijnen willen emigreren
Ik vind 6000 voor haar best veel of was dat inclusief alles?al een keer gedaan in 2001 met een dame die bij kim holland films maakt. deze mee genomen naar thailand voor 3 weken. daar heerlijke strand vakantie gehad met veel sex gehad in pattaya. en ook met 2 heerlijke thaise girls erbij. zelf was de dame bi dus was een heerlijke tijd met veel trios en totaal was ik daar rond de 6000 gulden voor kwijt dus dat viel mee. helaas dame uit oog verloren anders nog eens herhaald.
dit was alles vlucht,hotels,eten,drank,girls,uitstapjes. enz enz.Ik vind 6000 voor haar best veel of was dat inclusief alles?
Je gaat er naar toe om te neuken neem ik aan , niet om je poot te laten amputerenDe Filipijnen, het walhalla van de medische zorg... jullie liever dan ik
die wanderer zou naar de mediche zorg moeten in de filipijnen om zijn ogen te laseren dan kan hij beter zien wat ladyboys zijn en girls hahahaJe gaat er naar toe om te neuken neem ik aan , niet om je poot te laten amputeren
die wanderer zou naar de mediche zorg moeten in de filipijnen om zijn ogen te laseren dan kan hij beter zien wat ladyboys zijn en girls hahaha
Was als reactie op @JuMo004 die op z'n 66e voorgoed naar daar gaat verhuizen. En hij lijkt me niet de enige die met dat idee speelt. Als sekstrip is het natuurlijk een ander verhaal...Je gaat er naar toe om te neuken neem ik aan , niet om je poot te laten amputeren