Welke gangbangs komen hun beloofde aankondigen na en wie niet.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van de 3 keer dat ik er ben geweest was er nooit, maar dan ook nooit, een koppel aanwezig. Veelbelovend op foto's een aankondigingen, doch in de realiteit een te mijden locatie. Mij zien ze me daar alvast nooit meer. En met mij nog vele anderen, me dunkt.
 
Ben onlangs in club Omega geweest op vrijdagavond, en dat viel dan weer wel mee. 2 dames en 1 koppel (heel geile grote dame) deden meer dan hun best. Zal mss toevalstreffer geweest zijn. Vond het aangenamer dan bvb op de bbw-gangbang in club Amai, was veel te druk en chaotisch voor mij.
 
Ben onlangs in club Omega geweest op vrijdagavond, en dat viel dan weer wel mee. 2 dames en 1 koppel (heel geile grote dame) deden meer dan hun best. Zal mss toevalstreffer geweest zijn. Vond het aangenamer dan bvb op de bbw-gangbang in club Amai, was veel te druk en chaotisch voor mij.
Dan zal dit, zoals je aanstipt een lucky-avond geweest zijn, collega GB-er. Want doorgaans is het daar huilen met de pet op. Je krijgt zelfs maar 5 drankjes op een avond en wat schamele chipjes. Ik weet het, dat zijn détails en uiteindelijk is het de sex die telt. De paar keer dat ik daar geweest ben waren die alvast van bedenkelijk niveau. Over de Amai kan ik helaas niet meespreken. Nog nooit geweest.
 
Ben onlangs in club Omega geweest op vrijdagavond, en dat viel dan weer wel mee. 2 dames en 1 koppel (heel geile grote dame) deden meer dan hun best. Zal mss toevalstreffer geweest zijn. Vond het aangenamer dan bvb op de bbw-gangbang in club Amai, was veel te druk en chaotisch voor mij.
2 dames en 1 koppel vind ik persoonlijk geen goede avond of middag, maar bedroevend voor een club.
Wel leuk dat jij je geamuseerd hebt. Zo weinig volk is niets voor mij, maar ieder zijn voorkeur.
 
Hmmm. Zie nu Nymphosluts in Buizingen op 1 december en Milfs on Tour in Diest op 30 november.
Welke van beiden kunnen jullie aanraden en waarom?
Ik moet er voor uit NL komen rijden. Heb redelijk wat ervaring met GB's, ben een rustige vent, hou niet van haantjes gedrag en geniet juist van koppels omdat die dames het ook echt doen omdat ze er van genieten.
Welke past dan beter bij mij en waarom?
Alvast bedankt.
 
Ik kan je de bungabunga Antwerpen gangbangs aanbevelen. Mooie meiden. De service van de meisjes is ook steeds top. De organisatoren zorgen ook voor netheid en orde. En de dames zijn steeds sexy aangekleed. Allez, wat ze aanhebben toch. Sexy nylons en jaretelles, als je daar op kickt of graag hebt. En de sfeer onder de medegb-ers is steeds opperbest. Van beide door u gevraagde recensies kan ik helaas niet meespreken. Nooit daar aanwezig geweest. Succes in je zoektocht!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan