Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTenminste als je een liefhebber van ladyboys bent, ik persoonlijk vind die ladyboys een van de mindere kanten van Thailand.en dan heb je het nog niet eens gehad, over de ladyboy cabarets
Ik heb een one-dick policy dus ik sla deze groep altijd over@GeileGerard en dan heb je het nog niet eens gehad, over de ladyboy
Misschien bedoel je dat geld geen bezwaar ishoe wilder hoe beter, geld is geen optie!
Misschien je bejaarde buurvrouw lief aankijken?geld is geen optie!
Je hoeft er geen liefhebber van te zijn. Het lijkt me sterk, dat de busladingen pakketreistoeristen, die naar deze shows worden gebracht, allemaal ladyboyliefhebbers zijn.Tenminste als je een liefhebber van ladyboys bent, ik persoonlijk vind die ladyboys een van de mindere kanten van Thailand.
Call me old fashioned, but I like my women without a dick.Ik heb een one-dick policy dus ik sla deze groep altijd over![]()
naar mijn idee ging hij toch wel iets anders, maar wel leuk verzonnenOf zoals Forrest Gump al zei:
Thai prostitutes are like a box of chocolates - you never know which one has nuts.