Welke nationaliteit vermijden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En die controle gebeuren geregeld opnieuw en je moet maar een beetje rondgooglen om tot besluit te komen dat ze vaak iets vinden.
Gedwongen dames worden ook gedwongen zich te legimiteren (door het netwerk), een netwerk zet soms ook sites op voor "hun" dames.
De legimitatie is trouwens veelal een lachertje.
Het is niet ideaal, maar een legitimatie met foto en ID maakt het wel een heel stuk beter.
Maar, iedereen moet eigen keuzes maken. Ik snap alleen mannen niet die vrouwen bezoeken op achterkamertjes voor een te lage prijs, waarbij je echt wel kunt vermoeden dat ze het niet met plezier doen.
Ik betaal liever iets meer, voor gemotiveerde meiden die zelf bepalen hoe ze willen werken.

Het is echt extreem aan het worden.

Als je niet eens kunt toegeven dat er een groot verschil is tussen bv. een Roemeense vrouw en een Oekraïense vrouw, heb je echt wel problemen.

En als je afkomt met het argument 'maar niet iedereen is zo' ben je al helemaal kansloos.

Vlaamse / Nederlandse vrouwen zijn duurder dan gemiddeld omdat meer mannen hen willen. Afrikaanse vrouwen zijn goedkoper omdat minder mannen hen willen.

Als nationaliteit niet uitmaakte, was iedereen gemiddeld even duur.

Bij dames uit Vaticaanstad krijg ik altijd argwaan.
Ik ben Johnneke, verkleed gelijk een nonneke 🤣🤣

Nationaliteit maakt mij ook niet uit. Heb al Belgische, Nederlandse, Braziliaanse, Venezuelaanse, Marokkaanse, Bulgaarse, Roemeense en Congolese dames gehad. Nooit slechte ervaringen gehad. Ik kies ze wel nauwkeurig uit (reviews) of ga in privé-huizen waar de service meestal wat beter is.
Mijn 3 beste toppers zijn Belgisch, Braziliaans en Marokkaans.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan