Algemeen Welke Saunaclub?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Samya wordt op dit moment verbouwd beneden. Maar dat is waarschijnlijk wel een betere optie qua aantal dames. Alleen bereid je daar voor op veel upselling en onderhandelen. Je zou ook Living Room kunnen proberen. Iets minder dames, maar normaal gesproken wel full service voor €130/uur.
 
I've found Sixsens to be a great venue. Nice place, well layed out, you can get busy or you can get quiet, nice food, nice staff, nice wellness. I really think the place itself will not disappoint anyone. About the girls, I also enjoyed the fact there's a lot of variety, it's impossible not to find your type, you're sure to find a handful of girls that will meet your selection criterias. Then for their services, it's going to be a poke in the dark initially, they don't all do the same things at the same price but I think that's also the excitement of that place, looking for your gem. Finally about their attitude, some girls are indeed a little forward but never agressive and it's easy to brush them off nicely if you're not interested so that remains friendly and comfortable. Enjoy!
 
@Wandelaar had niet meer gereageerd op berichten van 13/8. ben uiteindelijk zondagavond naar babylon gegaan.
typische zondagavond.
een dame was meteen erg opdringerig en bleef me overal volgen. uit wat ik hier las, durfde ik te veronderstellen dat de service daarna dan meestal niet ok is, dus die beleefd afgescheept.
veel genoten van wellness, pool,... er was nog wat te eten, zelfs tot lang na 20.00 uur (overschotten werden zelfs nog gebracht rond 22 denk ik).
zelf wat kino gemaakt met wulpse afrikaanse shana. zo zie je maar: uiteindelijk hangt veel af van bij wie je terecht komt en of er een klik is.
een trosje andere dames (stuk of 7) liep nog rond tot 23 uur, maar lieten geen enkele interesse blijken, ook niet naar andere ijsberen. hadden blijkbaar een druk weekend gehad. wou het zelf ook niet forceren, als ze geen oogcontact zoeken is de service als je dat zelf toch gaat proberen doorgaans niet de beste.
shana wou nog wel, maar als je naar zo een club gaat, ga je toch voor wat afwisseling?
ben op de terugweg nog een keer of twee gaan wandelen en zo was het voor mij toch een geweldige dag.
vraag me dan wel af: die dames laten toch wat liggen...? of was het weekend echt zo zwaar geweest? Heb ook in het gewone leven nog wel wat aantrok van dames, dus ik durf veronderstellen dat het niet aan mij lag...
ik vond babylon wel een gezellige club, vriendelijk personeel, gasten, je voelde dat er een goede sfeer hing, ondanks het zondagavond gevoel. en een echte FKK is toch plezant. thx for the advice
 
Er zijn dames die op de mannen afstappen en dames die vinden dat de mannen naar hen toe moeten komen. Dat is ook in andere saunaclubs zo. Dus schroom in het vervolg niet. Ga gewoon naast een dame zitten die jouw interesse wekt, stel je voor, maak een praatje en als het je dan nog leuk lijkt, dan vertrek je samen naar de kamer.
In sommige clubs (bijvoorbeeld Acapulco Prima) is het zelfs min of meer verboden op een man af te stappen. Doet een dame dat toch, dan krijgt ze in ieder geval van de andere dames op haar lazer.
 
:)ik vind het niet erg als een dame op mij afstapt, of om er zelf op af te stappen. maar... als je naar de disco gaat zie je ook wie er zin heeft in een praatje (of meer) en wie niet. ik moet duidelijk op meer onderzoek, maar dat zondagavond niet de beste moment is wist ik op voorhand natuurlijk ook al ;)
 
In Ingolstad zit saunaclub Hawai.
Goede afgeschermde parkeer gelegenheid en een aantal Hotels op loopafstand.
Vanaf Ingolstad is het denk nog 80 km tot centrum Munchen. Leuke club damens lopen blood en jagen wel een beetje. Er is een heerlijke tuin buiten zwembad ben ik niet zeker van

FKK Hawaii grösster FKK Saunaclub in Bayern nähe München Nürnberg Augsburg

Mit seinen 3.000qm der grösste Sauna Club in Bayern. Den Gast erwarten im FKK Saunaclub Hawaii täglich splitternackte Schönheiten aller Nationalitäten.
fkk-hawaii.de
fkk-hawaii.de

Alle Infos zum FKK Hawaii Ingolstadt (D) (Ingolstadt / Bayern)


www.freierverkehr.com
www.freierverkehr.com
 
In Ingolstad zit saunaclub Hawai.
Goede afgeschermde parkeer gelegenheid en een aantal Hotels op loopafstand.
Vanaf Ingolstad is het denk nog 80 km tot centrum Munchen. Leuke club damens lopen blood en jagen wel een beetje. Er is een heerlijke tuin buiten zwembad ben ik niet zeker van

FKK Hawaii grösster FKK Saunaclub in Bayern nähe München Nürnberg Augsburg

Mit seinen 3.000qm der grösste Sauna Club in Bayern. Den Gast erwarten im FKK Saunaclub Hawaii täglich splitternackte Schönheiten aller Nationalitäten.
fkk-hawaii.de
fkk-hawaii.de

Alle Infos zum FKK Hawaii Ingolstadt (D) (Ingolstadt / Bayern)


www.freierverkehr.com
www.freierverkehr.com
Daar staat tegenover dat de entree prijs redelijk is en daarnaast ook nog is variabel.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.416
Berichten
724.518
Leden
33.388
Nieuwste lid
Fastfingers
Terug
Bovenaan Onderaan