Algemeen Welke Saunaclub?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben binnenkort drie dagen in Venlo, dus tijd voor ontspanning. Zouden jullie Golden Gate of Happy Garden aanraden en waarom?
Ga niet naar PHG zou ik zeggen. Upselling en dan ook nog vaak slechte service. In GoldenGate zijn de topdames moeilijk te pakken te krijgen en de overigen veel minder, maar vrijwel alle dames zijn beter dan in PHG.
 
Ik denk erover na deze zomer te reizen door Duitsland en ben al langer benieuwd naar fkk sauna clubs. Ik zou niet naar het Ruhr gebied trekken, ook al zouden er daar hele goeie zijn. Ik dacht aan het Zuiden van Duitsland, maar ik sta open voor alle suggesties. Misschien zou ik wel rondrijzen.

Ik heb nog geen ervaring met sauna clubs, dus alle tips zijn welkom. Mag gerust via pm.

Alvast bedankt!
 
Ik denk erover na deze zomer te reizen door Duitsland en ben al langer benieuwd naar fkk sauna clubs. Ik zou niet naar het Ruhr gebied trekken, ook al zouden er daar hele goeie zijn. Ik dacht aan het Zuiden van Duitsland, maar ik sta open voor alle suggesties. Misschien zou ik wel rondrijzen.

Ik heb nog geen ervaring met sauna clubs, dus alle tips zijn welkom. Mag gerust via pm.

Alvast bedankt!
Sunshine in München is goed.
 
Als je gaat rondreizen, reis dan door naar Wellcum in Villach Oostenrijk en stop onderweg in GT Linz. Wellcum is een instituut in saunaclubland. Megagroot, met inpandig hotel. In het weekeinde is het mij teveel een neukfabriek, maar door de week is het mij daar zeer goed bevallen. Mooie rit door de Alpen ook om er te komen. Prachtige voorzieningen. GT Linz is minder groot, maar een mooie moderne club met luxe kamers, uitgebreide wellness en de hele dag door een extreem uitgebreid vers buffet.

Onderweg kun je naar club Palmas/Venezia (zitten aan elkaar vast, 1 entree) in Nürnberg. En daar eventueel ook FKK Heaven bezoeken. En op de terugweg een bezoekje aan Sharks.
 
In het verleden probeerde ik op zo een tocht, zoveel mogelijk clubs aan te doen. Dat werden soms wel 4 of 5 clubs op een dag.
Leuke ervaring, maar erg slopend.

De laatste tijd doe ik het op zo een trip veel relaxter aan. 1 club per dag, en eventueel een 2e club als backup in het achterhoofd, mocht de 1e keuze erg tegenvallen.

Kwa tips zou je een boek over kunnen schrijven. Paar algemeenheden probeer ik maar neer te pennen. In het weekenden is het meestal drukker dan in het weekend, zowel kwa dames als heren.
Afhankelijk van de openingstijden van een club, kan het vaak zijn dat er bijvoorbeeld overdag nog niet zo veel dames zijn, en pas later op de dag of zelfs avond er meer dames binnenkomen. En dat heel laat op de avond sommige vroege dames alweer naar huis gaan. Meestal is de line up ergens tussen de 19 en 21 uur wel redelijk compleet.
Als een club om 01:00 al sluit, hoef je niet te verwachten dat er om 20:00 nog veel dames bijkomen.
Andersom is de kans er dat als een SC pas om 05:00 sluit dat er overdag weinig dames zijn en een groot deel pas laat op de avond aankomt.

In de meeste saunaclubs krijg je een badjas (soms zonder zakken omdat ze bv niet willen dat je stiekem je mobieltje gebruikt), maar bij enkele ook alleen maar een handdoek. Een zelf meegebrachte badjas mag ook. Vind een badjas met zakken namelijk wel zo handig om een brilkoker, wat pepermuntjes en een e-reader in te kunnen stoppen.
Probeer ook beetje geïnformeerd bij/in de club te zijn. De dames proberen bij newbies nogal eens een poot te tillen. Dus check op fora bijvoorbeeld wat er gangbare prijzen zijn, of vraag het een stamgast, en bv welke dames hij kan aanbevelen die aansluiten bij jouw wensen.

En oh ja, bij een saunaclub kun je je altijd opfrissen. Soms hebben ze zelfs mondwater. Maak daar dan ook gebruik van. Je staat dan niet al 1 nul achter op de kamer met een dame, omdat je niet fris ruikt/oogt...

Persoonlijk maak ik er een dagje uit van en ben dan soms 10 a 11 uur lang in een SC. Ik neem dan ook iets te lezen mee, om de tijd tussen het kameren door te komen.
Afhankelijk van de entree prijs zijn de voorzieningen vaak wat beter, met uitgebreider eten en/of wellness. Daar kom ik de dag ook ontspannen mee door.

En als je door Duitsland trekt, is het misschien ook wel leuk om een andere vorm van P6 te bezoeken, welke wij niet hebben: laufhauzen. Soort van apartement complexen met allemaal kamertjes op verdiepingen met trappen, en voor elk kamertje een dame.
Soms is de entree gratis, soms is het enkele euro's.

Veel plezier alvast toegewenst!
 
Ook voor mij was Xanten een vaste prik om de zoveel tijd, was vrij makkelijk aanrijden vanuit Den Haag een deed er dan 1.30/1.45 uur over.

Ik zie goeie tips voorbij komen, maar zie inderdaad door de bomen het bos niet meer haha.

Wat is er aan te raden op minder dan 2 uur rijden af vanuit (inmiddels) Zoetermeer?
Of heb ik dan gewoon pech met waar ik woon kwa afstand? :-(
 
Xanten was natuurlijk een low-end club qua prijzen en dames. Het dichtst bij voor jou zijn Villa Weizigt, Le Grand, Venus Hamminkeln en GoldenGate. Allemaal binnen 2 uur te doen denk ik. Maar daar liggen de prijzen wel hoger dan vroeger in Xanten. Dus of verder rijden naar low end clubs als Mahubay, Sky, club Venus, Grimbergen of Arabella, of verder rijden naar budgetclubs als Acapulco Gold, Penelope als je zoiets als Xanten wil.
 
Ook voor mij was Xanten een vaste prik om de zoveel tijd, was vrij makkelijk aanrijden vanuit Den Haag een deed er dan 1.30/1.45 uur over.

Ik zie goeie tips voorbij komen, maar zie inderdaad door de bomen het bos niet meer haha.

Wat is er aan te raden op minder dan 2 uur rijden af vanuit (inmiddels) Zoetermeer?
Of heb ik dan gewoon pech met waar ik woon kwa afstand? :-(


Misschien iets verder maar aan te bevelen: Swingerclub Galeria in Gelsenkirchen.

Recensies:
https://www.girlsreview.nl/threads/gelsenkirchen-swingerclub-galleria.6454/

https://www.girlsreview.nl/threads/natalie-swingerclub-galleria-gelsenkirchen.19503/

Swingerclubgalleria
Steinstraße 2, 45881 Gelsenkirchen
+49 (0)209-4095600

Ik ben er niet recent geweest maar ik neem aan dat je naast onbeperkt seks voor €100 tegenwoordig ook weer lekker kunt eten.
 
Xanten was natuurlijk een low-end club qua prijzen en dames. Het dichtst bij voor jou zijn Villa Weizigt, Le Grand, Venus Hamminkeln en GoldenGate. Allemaal binnen 2 uur te doen denk ik. Maar daar liggen de prijzen wel hoger dan vroeger in Xanten. Dus of verder rijden naar low end clubs als Mahubay, Sky, club Venus, Grimbergen of Arabella, of verder rijden naar budgetclubs als Acapulco Gold, Penelope als je zoiets als Xanten wil.
Zit nu bij le grand. Kwam vanuit Antwerpen, dus dacht waarom niet :).

Mooie tent, moet nog op verkenning!
 
Zelf wandel ik al een tijdje rond, hoofdzakelijk raam bezoek of prive-ontvangst en af en toe een privehuis.

Ik ben van plan om één dezer zomer maanden in west Duitsland of het oosten van Nederland voor het eerst een Saunaclub / FKK (voor mij hoeven de dames niet perse naakt rond te lopen, sexy lingerie of bikini ook helemaal prima) aan te doen.

Het concept spreekt mij wel aan om gewoon een dagdeel in zo'n club te vertoeven en naar (harte)lust je zaad in dames die je aantrekkelijk vindt te spuiten. In het verleden heb ik wel eens een paar keer in een geile bui 3-4 raambezoeken achterelkaar gedaan maar dat is toch anders.

Nu heb ik mijzelf al het één en ander ingelezen op ons forum en dit topic. En weet dat het beter is om niet te laten blijken dat het je eerste keer is en dat het aanbod in het weekend/avond vaak beter is.

Ik wandel al lang genoeg om te weten dat looks slechts een deel van de formule is voor een geslaagde sessie, met de juiste klik wordt een goede beurt een geweldige neuksessie en vice versa voor de andere kant van het spectrum.

Dat gezegd hebbende het oog wil zeker ook wat en is mijn voorkeur vaak wel Oost-Europese dames tussen 20-30 slank of atletisch (gym lichaam met wat oblique definitie vind ik persoonlijk ontzettend sexy 🤩) 7 a 8 van de 10 keer eindig ik bij een Roemeense. Tenslotte is geen TZ niet een deal-breaker maar wel een dikke pre.

Maar goed ik overweeg op dit moment dus Saunaclub Venus, Samya of Sixsens. De laaste schijnt vrij populair te zijn onder de forum gangers alhier. Ik lees ook dat sommige FKK gangers swingerclubs aanraden maar ik vermoed dat die scene niet echt mijn ding is wat leeftijdsgroep van de dames betreft.

Tips of aanbevelingen zijn zeer welkom! Owja laufhausen wil ik overigens ook nog ooit een keer proberen op aanraden van @Mentholbear.
 
Maar goed ik overweeg op dit moment dus Saunaclub Venus, Samya of Sixsens. De laaste schijnt vrij populair te zijn onder de forum gangers alhier. Ik lees ook dat sommige FKK gangers swingerclubs aanraden maar ik vermoed dat die scene niet echt mijn ding is wat leeftijdsgroep van de dames betreft.

Tips of aanbevelingen zijn zeer welkom! Owja laufhausen wil ik overigens ook nog ooit een keer proberen op aanraden van @Mentholbear.
Sixsens is leuk met een groot aanbod van dames, maar geen FKK. Venus is een mooie kleinere club, de dames gaan daar verder dan in Sixsens (openbare sex, lesbische trio etc.) en FKK maar een beperkter aantal dames (de meeste komen na 13.00 uur).
 
@Subtext Sixsens is mijn stamclub, dus die kan ik alleen maar van harte aanbevelen. Maar de club is groot en onoverzichtelijk en er zijn wat dames waarmee je mogelijk een minder geslaagde kamer mee gaat maken. En op de 1 of andere manier krijgen de nieuwelingen vaak die mindere dames te pakken. Dus lees je goed in en vraag aan de stamgasten de eerste keer wat aanbevelingen. Ik kan hier wel een lijstje met aanbevelingen neerzetten, maar mijn smaak hoeft niet de jouwe te zijn. Als je nog nooit in een saunaclub bent geweest, dan is Venus in Hamminkeln (let op dat je niet in Venus Duisburg belandt) wellicht een betere keus. De club is veel overzichtelijker, er zijn veel minder dames (10-15 ipv 30-70), de meeste dames geven goede service, je kunt alle aanbiedingen voor extra's afslaan, kamertijden worden in de gaten gehouden. Als dat je bevalt kun je een tweede bezoek aan Sixsens brengen en je onderdompelen in de grote aantallen dames, de onoverzichtelijke trappen en het zwembad. Je bent dan het concept al een beetje gewend.
Venus is minder gezellig, dus neem iets te lezen mee voor de tijd tussen de kamers. En je zult zelf contact moeten leggen met de dames. In Sixsens komen er meer dames naar je toe en raak je (zeker met mooi weer in de tuin) veel gemakkelijker in gesprek met de dames en andere mannen.
Samya is een geval apart. Overdag is er weinig te doen. Enkele dames hangen wat verveeld op de banken. Het komt pas na 18 uur en eigenlijk pas na 22 uur tot leven. Dan komen de mooie dames, de muziek staat hard. Het grote nadeel van Samya zijn de prijzen. Officieel €50 voor 30 minuten, maar veel dames komen voor dat bedrag amper in beweging. Reken erop dat je hier snel €100 voor 30 minuten moet betalen. Dus wil je nachtleven, dan is Samya interessant. Zelf zou ik eerder de afslag naar Babylon nemen voordat je helemaal door rijdt naar Samya.
In Venus en Sixsens gaat het feest vrijdag en zaterdagavond ook lang door, maar niet zo lang als in Samya en andere dagen zijn het meer dag/avond clubs.
 
Reguliere Saunaclub vind ik ook prima, FKK is geen must voor

@Subtext Sixsens is mijn stamclub, dus die kan ik alleen maar van harte aanbevelen. Maar de club is groot en onoverzichtelijk en er zijn wat dames waarmee je mogelijk een minder geslaagde kamer mee gaat maken. En op de 1 of andere manier krijgen de nieuwelingen vaak die mindere dames te pakken. Dus lees je goed in en vraag aan de stamgasten de eerste keer wat aanbevelingen. Ik kan hier wel een lijstje met aanbevelingen neerzetten, maar mijn smaak hoeft niet de jouwe te zijn. Als je nog nooit in een saunaclub bent geweest, dan is Venus in Hamminkeln (let op dat je niet in Venus Duisburg belandt) wellicht een betere keus. De club is veel overzichtelijker, er zijn veel minder dames (10-15 ipv 30-70), de meeste dames geven goede service, je kunt alle aanbiedingen voor extra's afslaan, kamertijden worden in de gaten gehouden. Als dat je bevalt kun je een tweede bezoek aan Sixsens brengen en je onderdompelen in de grote aantallen dames, de onoverzichtelijke trappen en het zwembad. Je bent dan het concept al een beetje gewend.
Venus is minder gezellig, dus neem iets te lezen mee voor de tijd tussen de kamers. En je zult zelf contact moeten leggen met de dames. In Sixsens komen er meer dames naar je toe en raak je (zeker met mooi weer in de tuin) veel gemakkelijker in gesprek met de dames en andere mannen.
Samya is een geval apart. Overdag is er weinig te doen. Enkele dames hangen wat verveeld op de banken. Het komt pas na 18 uur en eigenlijk pas na 22 uur tot leven. Dan komen de mooie dames, de muziek staat hard. Het grote nadeel van Samya zijn de prijzen. Officieel €50 voor 30 minuten, maar veel dames komen voor dat bedrag amper in beweging. Reken erop dat je hier snel €100 voor 30 minuten moet betalen. Dus wil je nachtleven, dan is Samya interessant. Zelf zou ik eerder de afslag naar Babylon nemen voordat je helemaal door rijdt naar Samya.
In Venus en Sixsens gaat het feest vrijdag en zaterdagavond ook lang door, maar niet zo lang als in Samya en andere dagen zijn het meer dag/avond clubs.
De dames in Venus leveren allemaal goede service en ook zaken als lesbische trio's. In Sixsens ook goede service maar je moet weten wie; ik heb mijn vaste vriendinnetje in Sixsens leren kennen e. ben nu monogaam, maar ik vind de club minder dan Venus
 
Ik vroeg me al een tijdje af in welke saunaclub je de meeste oudere dames kan vinden . Bestaat er een club met enkel oudere dames 40+ ?
Vroeger ging ik geregeld naar GT maar dit is reeds van voor de corona . Sixsens vond ik ook een fijne club maar amper oudere dames .
 
Terug
Bovenaan Onderaan