Algemeen Welke trans geeft massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Debby deed dat vroeger normaal na de daad maar als je vraagt om ermee te beginnen zal ze dat wel doen.
Is wel lang geleden maar was niet slecht toen die massage met olie.

Helaas na de Corona geen advertenties meer gezien, voorheen in de buurt van Paardenmarkt Antwerpen had je Nathalie. Begon steeds met stevige massage, benen, en vooral ook je voeten, zalig was dit, dan de rug en schouders, dan kont voorbereiden met olie en vingers, om daarna goed langdurig doorgeneukt te worden. Ben daar meerdere keren geweest, keek nooit op de klok, tussen het vrijen door wat gezellig praten, iets drinken, dan verder met de sex. Ik hoop echt dat ze nog terug komt, ik mis haar, voor mij de beste ooit !

Helaas na de Corona geen advertenties meer gezien, voorheen in de buurt van Paardenmarkt Antwerpen had je Nathalie. Begon steeds met stevige massage, benen, en vooral ook je voeten, zalig was dit, dan de rug en schouders, dan kont voorbereiden met olie en vingers, om daarna goed langdurig doorgeneukt te worden. Ben daar meerdere keren geweest, keek nooit op de klok, tussen het vrijen door wat gezellig praten, iets drinken, dan verder met de sex. Ik hoop echt dat ze nog terug komt, ik mis haar, voor mij de beste ooit !
Zo zo..., dat klinkt al een toppertje
vroeger was er ééntje bij darling thai massage in machelen keistraat ... heerlijk massage en je voelde haar pik stijf worden als ze je bilspleet passeerde... en nog betaalbaar...volg dus
Is hier een link van o.i.d.

Terug
Bovenaan Onderaan