Text en sterrenwaardering lijken wat uit elkaar te lopen.
Correctie, camera's draaien hier niet, ik heb geen ring deurbel en de eerst volgende evt camera kijkt absoluut niet op mijn deur die zijn te ver weg. Een kritische noot mag er altijd zijn immers hebben we allemaal onze eigen beleving en wensen. Maar wel oprecht blijven over feiten. Camera's zijn niet hier in de buurt gericht op mij of mijn voordeur.Inderdaad is dit een complete uitleg waar je als wandelaar mee geconfronteerd kan worden. Hier is niets mis mee. Dit heeft niets met privacy of veiligheid in gevaar te maken. Elke wandelaar heeft het recht op zo een volledige recensie over de omgeving en de kwaliteiten van de dvp. De vaste klanten gaan er toch niet vandoor maar weten nu dat er naar ze gekeken wordt en dat de camera's draaien. Dit zegt dus niets over de kwaliteiten van de dvp. Het is toch altijd al een grote poppenkast deze wereld want het is een aparte wereld die leeft binnen de echte wereld. Het gaat over stofjes in het hoofd waardoor er een zaadlozing ontstaat. Het gaat over mannen zonder zelfrespect die hier honderden euro's voor over heeft. Gewoon laten staan.
Dat er mensen kijken en denken heb je overal tenzij je naar het platteland gaat. Mensen lullen en denken wat ze willen.