Recensie Wendi/Wendy, Zuienkerke 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lokjo

Newbie
10
14/07/22
8
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-ontvangst-met-wendy.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weinig vertrouwen in de chineesje van Redlights maar deze was voor een keer de dame van op de foto's.
Vergeleken met vorige ervaringen met andere chinese dames was deze een topper.
Mooi lichaam, harige poes, ze is niet "jong" maar ze mag er zeker zijn.

Ze gebruikt blijkbaar altijd hetzelfde nummer en dezelfde naam
 
Als liefhebber van Chinese dames, dit adresje al meerdere keren bezocht omdat, mits wat goede wil, je meestal de dames wel herkent van op de foto's. Zo ook met Wendi. Best wel een mooie verschijning. Alleen spijtig van haar borsten die hard aanvoelden omdat ze waarschijnlijk slecht bewerkt zijn geweest. Haar billen en kontje daarentegen waren wel zacht. En toch ook wel mooie grote schaamlippen.
Het is nu niet dat ze super enthousiast meedeed maar ze liet zich wel gewillig likken en neuken in verschillende standjes was geen probleem. Het pijpen was gewoontjes. Al bij al geen slechte ervaring.
Ik denk dat ze vrij nieuw is en snel genoeg geld wilt verdienen want ze vroeg of ik de dag daarop al niet terugkwam of anders haar nummer wilde opslaan. Ze zou dan wel zeggen waar ze op dat moment werkte.
Volgens redlights momenteel in Grembergen 🙂
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-ontvangst-met-wendy.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recent bij Wendi/Wendy geweest toen ze in Zuienkerke was.

€110 betaald voor deepthroat pijpen met klaarkomen in haar mond.
20 minuten was €80 + €30 cim.

Deepthroat is absoluut geen optie. Ik was al blij dat ze mijn eikel in haar mond kreeg.
De communicatie verliep via een vertaalapp. Ze bleef maar ratelen in het Chinees.

Geen idee wat er aan de hand was, maar ze bleef beweren dat ik medicatie of iets dergelijks gebruikt had. Ik begreep haar niet en de app vertaalde niet bijzonder goed. Ze veegde constant haar tong af met doekjes en vochtige doekjes.

Haar pijpkunsten zijn niets waard.
Haar dan maar geneukt (met condoom), maar ze bleef ratelen in die app over medicatie terwijl ze bovenop me zat.
Geen idee wat het probleem was. Misschien kwam ik niet snel genoeg klaar naar haar goesting.

Haar omgedraaid en missionaris geneukt.
Condoom er af en klaargekomen in haar mond.

Ondanks dat ze er leuk uit ziet, absoluut geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Als liefhebber van Chinese dames, dit adresje al meerdere keren bezocht omdat, mits wat goede wil, je meestal de dames wel herkent van op de foto's. Zo ook met Wendi. Best wel een mooie verschijning. Alleen spijtig van haar borsten die hard aanvoelden omdat ze waarschijnlijk slecht bewerkt zijn geweest. Haar billen en kontje daarentegen waren wel zacht. En toch ook wel mooie grote schaamlippen.
Het is nu niet dat ze super enthousiast meedeed maar ze liet zich wel gewillig likken en neuken in verschillende standjes was geen probleem. Het pijpen was gewoontjes. Al bij al geen slechte ervaring.
Ik denk dat ze vrij nieuw is en snel genoeg geld wilt verdienen want ze vroeg of ik de dag daarop al niet terugkwam of anders haar nummer wilde opslaan. Ze zou dan wel zeggen waar ze op dat moment werkte.
Volgens redlights momenteel in Grembergen 🙂
Praat ze nederlands of frans zoals op haar adv. vermeld staat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan