WHEM Wendy (Berchem)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heeft ook een ad onder de naam be nu rl
Wendy49 jaarAntwerpen - Berchem
icon_tel.jpg
Een sexy ondeugende klasse dame te Berchem​

Ik ben een mooie charmante klasse dame die houd van wat spanning op erotisch gebied met nette heren discreet bij mij thuis. Met mijn zachte handen die over je lichaam glijden neem ik je graag mee in een oase van pure rust en ontspanning. Een intiem onderonsje met een gezellige babbel nemen we rustig de tijd van elkaar. Mijn specialiteit is pijpen zonder condoom en laat je sidderen van genot, laat mij graag verwennen aan mijn kaal geschoren poesje daar geniet ik van, lekker zoenen, knuffelen en strelen. 65+ Zijn zeer welkom bij mij. Douche service mogelijk. Wil u dit ook beleven bel gerust voor een afspraakje. Er is Gratis Parking. Op SMS GEEN reactie

Een sexy ondeugende klasse dame te Berchem
 
Ben er vorig jaar eens bij geweest... nooit meer.
Beloofd veel maar geeft weinig; je mag ze amper aanraken, niet kussen. Zij neemt de touwtjes in handen en bepaalt wat er gedaan wordt. Wegblijven !!
 
Ben er vorig jaar eens bij geweest... nooit meer.
Beloofd veel maar geeft weinig; je mag ze amper aanraken, niet kussen. Zij neemt de touwtjes in handen en bepaalt wat er gedaan wordt. Wegblijven !!
Klopt helemaal! Ze is nog ouder dan ze op haar advertentie vermeldt.
Ze pijpt slecht en zonder overgave. Haar kutje mag je haast niet aanraken. Wel leuke kleine borsten, als ik dan toch één positief iets mag vermelden.

Neen zeker geen aanrader.

4/10...en dan de 4 voor haar kleine mooie borstjes.

Veel plezier...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan