Recensie Wendy, DS Den Haag vh Geleenstraat 122 k6 4,53 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag was mijn lucky day! Nadat ik dankzij Paulus hier op de site al snel wist dat Wendy aanwezig was (nogmaals dank Paulus!) naar Den Haag gereden om eindelijk na een jaar of 5 weer eens met haar samen te zijn. En dat lukte al nadat ik een kwartiertje in de Geleen had gewacht!

De details blijven binnenskamers maar ik vond onze date waarbij ik koos voor een wat uitgebreider pakket in 1 woord verrukkelijk!

Wendy zag er nog steeds zo geweldig uit als op haar laatste DS fotoserie, was nog steeds even tof als voorheen en heeft me helemaal in extase gebracht! Ook begrijpt ze als de beste dat gezellig met elkaar (na)praten een grote meerwaarde is bij zo'n date.

Kortom, zal hopelijk nog vaak met deze zalige super vamp/milf gaan afspreken!

Dank je wel lieve Wendy, het was allemaal super met jou, tot de volgende keer, XXXXXXXXXXXXX
 
Iemand die kan vertellen hoe haar nieuwe billen voelen: Ben wel benieuwd. Ik vind haar wel sexy ogen, gelukkig ook geen graatmagere dame.
Maar net iets te weinig curves lijkt me, maar ik kan me ook vergissen natuurlijk. Ik neig af en toe naar een trio Sonja/Wendy, maar het is er niet van gekomen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij Wendy geweest. Ze stond al een tijdje op 'mijn lijstje' maar het kwam er steeds niet van. Ze is het type Milf met grote borsten en verder niet op haar mondje gevallen.

Op bed beland en met die heerlijke borsten gespeeld. Pijpen deed ze lekker en keek me hierbij vaak aan. Vervolgens neuken in verschillende posities waar ze veel kan hebben.

Ze heeft de Rotterdamse directheid en een stoer voorkomen. Normaal ben ik meer van de poppetjes, maar al met al prima bezoekje.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
15 minuten
Nou aangezien de meesten enorm enthousiast waren over Wendy ook maar eens geprobeerd.

Wendy is niet echt mijn type maar weet inmiddels na vele jaren wandelen dat een dame wat het qua type net niet is wel enorme goede knalsex mee kan hebben.

Dit had ik bij Wendy Nav recensies ook verwacht maar het was het niet.

Ben meer vd dames die tijdens het nilfisken geheel wegwerken en na iedere haal het een verrassing is dat ie er nog aan vast zit bij Wendy was het meer plagerig wel verzocht of ze hem geheel wilde wegwerken waar ook wel een aantal x gehoor aan is gegeven

Na voor mij teleurstellende zuigbeurt heb ik het neuken maar op standaard gehouden.

Was leuk voor 1 x maar niet voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wendy ook maar eens bezocht. Lekker Rotterdams topwijf! Ga zeker nog een keer terug.
 
Na jaren haar voorbij gelopen te zijn heb ik een tijdje geleden eens een praatje gemaakt.
Besloten om het toch eens te proberen.

Dat had ik eerder moeten doen.
Ze is lief, begrijpt het spel van teasen heel goed. Pijpt langdurig en zeer speels zonder. Maakt het je heel erg naar je zin. Tongzoenend de hele sessie door. Laat zich graag likken. Speelt de hele tijd met haar clit en komt zeer geil klaar. Alle keren dat ik er nu geweest ben speel ik met haar. Staat ze veel toe. Klaarkomen in haar mond geniet ze van en vind ze heel geil.

Steeds beter wordt ons samenzijn en de klik is extreem. Leuk babbeltje ook en rustig bijkomen van de geile seks die we hebben. Voor mij altijd een zekerheidje en blij dat ik uiteindelijk na jaren bij haar binnen ben gegaan.
 
Wat wanderman zegt klopt helemaal. We weten allemaal dat er in de geleen geen dames zijn die dat voor € 50 doen. Lijkt mij ook niet de bedoeling want wij dienen altijd bereid te zijn meer te betalen als we ook meer krijgen. Daar is het beroep wat de dames uitoefenen voor bedoeld. Diensten aanbieden en naar aanbod betaald krijgen.
Die balans is bij Wendy prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan