WHEM Weronika Temse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milflover

Vaste klant
163
16/12/21
456
16
Terug van weggeweest ... ik meen te herinneren dat deze een topic had op hookers vroeger en behoorlijk goeie recensies had.

Benieuwd of ze nog steeds goed is en er recent iemand ervaring met haar heeft gehad.

 
Terug van weggeweest ... ik meen te herinneren dat deze een topic had op hookers vroeger en behoorlijk goeie recensies had.

Benieuwd of ze nog steeds goed is en er recent iemand ervaring met haar heeft gehad.

Ziet er heel.goed uit.
 
Heb me laten verleiden door haar foto's en kon zaterdag bij haar langsgaan. Heel vriendelijke vrouw, vlot gesprek mee kunnen voeren - uiteindelijk een leuke date gehad. Propere ontvangst ruimte, beetje GFE, samen kunnen douchen - bref, een correcte date.
Moet wel zeggen dat de foto's van een paar jaar geleden dateerden, ze is nu wat voller (niet dik) terwijl op de foto's je haar als slank zou bestempelen.
 
Heb me laten verleiden door haar foto's en kon zaterdag bij haar langsgaan. Heel vriendelijke vrouw, vlot gesprek mee kunnen voeren - uiteindelijk een leuke date gehad. Propere ontvangst ruimte, beetje GFE, samen kunnen douchen - bref, een correcte date.
Moet wel zeggen dat de foto's van een paar jaar geleden dateerden, ze is nu wat voller (niet dik) terwijl op de foto's je haar als slank zou bestempelen.
Maar nog steeds knappe dame?
 
Haar profiel heeft nu een foto van haar gezicht.
Edit: hup! Is al verwijderd. Persoonlijk vond ik haar een mooi Slavisch elfje; alleen de puntoortjes ontbreken.
Profiel nu toch weer even online .. gaat ook al flink wat jaartjes mee in deze wereld maar eindelijk kan ik een gezichtje plakken op deze toch wel zeer mooie dame. Zal toch eens mijn stoute schoenen moeten aantrekken en richting Temse moeten trekken. Trekt al lang mijn aandacht.
 
Weet niet goed wat te denken bij deze dame. Was zeker niet slecht en is verre van lelijke, maar de foto's hadden bij mij een andere verwachting gewekt.

Ze was zeer vriendelijk en de hygiëne was uitstekend. Vroeg haar van hakjes aan te doen en was eveneens geen probleem, maar desondanks was toch niet helemaal wat ik gehoopt had.

Soms kan mijn eigen geest het minder maken dan het was want op zich heb ik geen negatieve punten over haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.014
Berichten
739.939
Leden
34.070
Nieuwste lid
0466450503
Terug
Bovenaan Onderaan