Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn je mag ze niet kussen en ze is verdikt.Recensie van 21 augustus 2024...en 250 € dokken...No way...
Ik had er interesse in, maar ben er niet bijgeweest omwille van alles hierin:Wanneer ben je er bij geweest???
En op de foto's ziet ze er lekker uit...of bedoel je dat ze in de realiteit véél dikker is?
De buurt tegenover het station is ook louche. Drugs, pooiers, vechtpartijen en veel volk die je ziet wachten en veel die op de hoogte zijn waarom je daar wacht.Dus ontvangt daar ook? Terwijl ik elders lees dat ze op studio ontvangt en niet in dat louche B&B...??!
Nu... ik vind Daghotel W8zaal in Ardooie zeker niet slecht!Ik ken de buurt redelijk goed. Maar niet overdrijven en hangt van tijdstip af...ken jij goede adresjes want je lijkt me ook van de streek te zijn...
![]()
In Roeselare heb ik goede ervaringen gehad met de latina's in de blokken in de Kokelaarstraat.Ik ken de buurt redelijk goed. Maar niet overdrijven en hangt van tijdstip af...ken jij goede adresjes want je lijkt me ook van de streek te zijn...
![]()