Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand ervaring mee in Ingelmunster?

Of die...


Blijkbaar is het de moeite in Ingelmunster....
ben ook geinteresseerd maar vindt ze eigenlijk te knap om waar te zijn (de eerste toch)
 
Iemand die een dame kent die goede striptease / lapdance geeft?

Al meerdere malen met dames afgesproken en op voorhand gecommuniceerd of ze striptease deden, om ze dan naakt de deur te zien opendoen en als striptease act gewoon hun badjas aan en uit doen...
 
Iemand die een dame kent die goede striptease / lapdance geeft?

Al meerdere malen met dames afgesproken en op voorhand gecommuniceerd of ze striptease deden, om ze dan naakt de deur te zien opendoen en als striptease act gewoon hun badjas aan en uit doen...
Zit nu in Turnhout, maar komt vaak langs deze kanten. Zeer knap en strak. Geeft lapdance, striptease weet ik niet, maar ik zie ze het wel doen.
 
Iemand die hier iets meer van weet? Foto's kom ik regelmatig tegen.
Ben er ongeveer een jaar geleden eens geweest, sja, vriendelijk, ni mis maar ook geen model, sja, gewoon. Ook niet altijd makkelijk mee af te spreken. Is bij die ene keer gebleven.
 


En


Hebben blijkbaar rond dezelfde boom kerstmis gevierd.

Iemand ervaring?
 


En


Hebben blijkbaar rond dezelfde boom kerstmis gevierd.

Iemand ervaring?
Ook wel interesse.

Mara ziet er goed uit!
 
Ligt het aan mij of gaat het van kwaad naar erger met het contrast tussen foto en realiteit.

Mag precies al blij zijn dat 1/5 van dvp's met men ogen halfdicht geknepen lijkt op de fotos.

Ik kan gerust wat photoshop verdragen en dat de fotos niet van gisteren zijn. Maar +10kg, +15jaar of gewoon volledig andere dame is gewoon erover.
 
Geen photoshop meer nodig tegenwoordig met al die apps op de telefoon!
Zelfs een filter op videobellen kan gewoon 'live' eender welke persoon veel mooier laten blijken. Haha echt alles is nep tegenwoordig. De ontnuchtering komt dan steeds als de dvp de deur open trekt; ontdanks dat het echt donker is in dat kamertje, kan je zo al je lul voelen krimpen. Maar 10 seconden later, ach ... een gat is een gat toch?;)
 
Ligt het aan mij of gaat het van kwaad naar erger met het contrast tussen foto en realiteit.

Mag precies al blij zijn dat 1/5 van dvp's met men ogen halfdicht geknepen lijkt op de fotos.

Ik kan gerust wat photoshop verdragen en dat de fotos niet van gisteren zijn. Maar +10kg, +15jaar of gewoon volledig andere dame is gewoon erover.
Het is al jaren zo, maar begrijp je frustratie.
Ik ben iemand die normaal gezien altijd nieuwe dvp opzoekt, maar ik begin ook stilaan na te denken over een aantal vaste dvp te kiezen uit degene die ook al bezocht heb.
 
Geen photoshop meer nodig tegenwoordig met al die apps op de telefoon!
Zelfs een filter op videobellen kan gewoon 'live' eender welke persoon veel mooier laten blijken. Haha echt alles is nep tegenwoordig. De ontnuchtering komt dan steeds als de dvp de deur open trekt; ontdanks dat het echt donker is in dat kamertje, kan je zo al je lul voelen krimpen. Maar 10 seconden later, ach ... een gat is een gat toch?;)
Als die deur opengaat gevolgd door teleurstelling trek ik hem gewoon terug dicht achter en vertrek terug.

Zoals ik zei, kan wat bewerking aanvaarden maar wordt niet graag belogen.
Ik kies de dvp's dan ook volgens mijn voorkeur van uiterlijk en voorkomen. Dan wil ik ook de vrouw van op de fotos.
 
Iemand ervaring met Luna?

Daarnet afspreken mee proberen maken. Makkelijk aan de lijn en spreekt degelijk Engels. Uur afgesproken en kreeg een straatnaam.
Ik ken de straat en weet dat het een zeer lange straat is dus vroeg om huis nr die ze weigerde te geven tot ik er was
Heb me dan maar in midden van straat gezet wachtende op het huisnr. Bleef ze maar uur uitstellen.
Uiteindelijk 20min na afgesproken tijdstip was het nog steeds "not ready yet baby"
Dus heb zelf dan maar afspraak afgezet.

Kan dus niets zeggen over de service. Wel over het gebrek aan respect voor afspraken
 
Terug
Bovenaan Onderaan