Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is een beetje het probleem he....je kunt wel overstappen maar als vervolgens niemand op dat andere medium zit kán het gewoon eigenlijk niet.Een man naar mijn hart Spartacus61. Ik gebruik het ook niet. Helaas Whatsapp ik dan weer wel. De pest is dat maar zo weinigen Signal / Telegram gebruiken, anders was ik al lang weg.
Ik denk dat hun hele handel nagenoeg stil ligt. Lan niet iedereen die apped wil ook bellen.Je zou maar die stagiair zijn die een foutje maakte...
Zuckerberg die nu al meer dan 7 miljard verlies maakt...
Wel een mooi moment om aandelen te kopen ?
Maar de dames die nu niet kunnen appen zullen dit wel voelen denk ik! Ff hun profiel aanpassen: "only SMS please!"
Precies, dat is de pest en meteen hun machtspositie.Dat is een beetje het probleem he....je kunt wel overstappen maar als vervolgens niemand op dat andere medium zit kán het gewoon eigenlijk niet.
Ik heb ook een paar keer een ander social medium dan Facebook willen gebruiken, maar behalve Instragram kwam dat allemaal nooit echt van de grond. Instagram was wel goed.....en werd vervoglens opgekocht door Facebook.
In principe wel, maar even opletten met buitenlandse nummers Sms'en , ik heb een dik Vodafone red abonnement, maar een sms sturen naar een buitenlands nummer kost extra, helaas.Ik denk dat hun hele handel nagenoeg stil ligt. Lan niet iedereen die apped wil ook bellen.
Kun je ieder app-baar nummer eigenlijk ook gewoon op hetzelfde nummer sms'en? Komt alles aan?
Mocht dit nog ff duren....
Want anders is raam de enige optie....ik ben niet zo'n beller.
Ik doe het ervoor ?Als dit langer dan 2 dagen duurt kunnen we wellicht de te dure 250€ per uur dames die amper meer benaderd worden sms'en dat we wel bereid zijn voor 150€ @Omdatikhetlekkervind![]()
![]()
Dat is een beetje het probleem he....je kunt wel overstappen maar als vervolgens niemand op dat andere medium zit kán het gewoon eigenlijk niet.
Ik heb ook een paar keer een ander social medium dan Facebook willen gebruiken, maar behalve Instragram kwam dat allemaal nooit echt van de grond. Instagram was wel goed.....en werd vervoglens opgekocht door Facebook.
Eerder vandaag was er al iets gezegd over de invloed van grote techbedrijven op de Amerikaanse overheid.Ik doe het ervoor ?
Maar als het langer dan 2 dagen duurt dan weer ik niet wat erover blijft van zijn imperium. Hij verliest 1% per uur marktaandeel, dus nog een uur of 90 en dan .... Sms'en maar!
JammerStoring lijkt deels verholpen.