WHEM Antonella Ieper

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
geen idee wil eerst wat info over haar voor ik een afspraak maak :)
Het is niet omdat je er even mee ge-appt hebt dat je moet afspreken.
Je mag info vragen en wat communiceren en dan toch niet handelen. Als je later toch een afspraak maakt, zullen ze daar niets van zeggen, integendeel.
Persoonlijk bestudeer ik eerst de advertentie en mogelijkheden (alle mogelijkheden aangevinkt = verdacht), prijzen (80 euro ipv 100 euro voor half uur is verdacht, om je te lokken en snel af te werken), doe dan yandax, tineye en google search op de foto's, google de telefoonnummer, zoek naar recensies, vraag eventueel info aan de leden, start dan met communiceren met de dame waarbij ik vragen stel, een selfiecheck met iets specifiek of videocall vraag en dan maak ik eventueel een afspraak. Als ik de volledige locatie krijg dan google ik die ook nog eens en kijk eens op booking.com en bij de rechtspersonen.
Mijn laatste drie recensies waren allen dames waarover niets op deze site stond. Je kan veel te weten komen op andere manieren.
 
Al eens contact gehad met deze dame, ze liet weten dat voor bepaalde diensten extra betaald moet worden. Biedt ook afspraken van 15 minuten aan.
Het klonk voor mij te weinig als een gfe, daardoor uiteindelijk niet afgesproken met deze dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan