WHEM Emmie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand ervaring met Emmie die ook Gangbangs doet bij Isaura?
En is ze ook actief op sociale media netwerken (X, f2f ?) Of een website .o.i.d 😅
Ben benieuwd
Als dit de Emmie is die ook als "alleenstaande dame" de gangbangs bezoekt, ken ik haar wel. Ze bezoekt ook Sabayland in Dedemsvaart en Eroroma in Zwinderen. Daar is ze af en toe aanwezig. Volgens mij is ze geen vaste dame van het team van Isaura. Verder wel leuke herinneringen aan haar.

Als dit de Emmie is die ook als "alleenstaande dame" de gangbangs bezoekt, ken ik haar wel. Ze bezoekt ook Sabayland in Dedemsvaart en Eroroma in Zwinderen. Daar is ze af en toe aanwezig. Volgens mij is ze geen vaste dame van het team van Isaura. Verder wel leuke herinneringen aan haar.
Ja dit haar idd, heb je mss een foto o.i.d van haar?😅

Ja dit haar idd, heb je mss een foto o.i.d van haar?😅
Ik heb haar op gangbangs van Isaura ontmoet (Dedemsvaart en Zwinderen). Geen foto's van haar online omdat ze als "alleengaande dame" de gangbangs bezoekt. Volgens mij komt ze uit de omgeving van Emmen. Ze draagt een bril en heeft stijl haar. Best wel een aardige vrouw, die actief meedoet tijdens de GB. Wellicht is ze aanwezig op de eerstvolgende gangbang bij Eroroma in Zwinderen op 13 april. Je zou een reactie in het "gastenboek" kunnen plaatsen.

Ik heb haar op gangbangs van Isaura ontmoet (Dedemsvaart en Zwinderen). Geen foto's van haar online omdat ze als "alleengaande dame" de gangbangs bezoekt. Volgens mij komt ze uit de omgeving van Emmen. Ze draagt een bril en heeft stijl haar. Best wel een aardige vrouw, die actief meedoet tijdens de GB. Wellicht is ze aanwezig op de eerstvolgende gangbang bij Eroroma in Zwinderen op 13 april. Je zou een reactie in het "gastenboek" kunnen plaatsen.
A okay, volgens mij ben ik wel eens een foto van haar tegengekomen (not sure tho) hoe oud gok je haar? Wat voor bouw (mollig/slank etc) ben wel benieuwd.

A nicee, hopelijk is ze er de 13e er dan ook bij 😍 bij mij is het in elk geval zeker dat ik "kom" 😋
Emmie komt ook lees ik net. Ik ben ook ooit bij een gangbang van Isaura geweest. Laten we zeggen dat ik die niet snel zou aanraden...😅

Ik verbaas me ook niet dat nog steeds niet bekend is welke dames er bij Eroroma komen. 130 euro voor een blind gangbang kan spannend zijn, maar kzie toch liever welke dames ik mag verwennen.

Ik lees en hoor overigens dat haar feestjes (hier) niet altijd even hoog worden gewaardeerd. Doe ermee wat je wil.

Inside information voor mister nice guy en anderen:
Ze ligt maandag graag en gretig ter beschikking en hoopt op veel volk en voldoening.

En in haar eigen woorden:
Emmie uit Twente zou het heel leuk vinden als MrNiceGuy050 haar komt opzoeken morgen. P.s. ze is dichter bij de 45 dan bij de 40 🤣

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan