WHEM Gangbang Amy & Kees in Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb recent nog mailcontact met Kees gehad. Is zeer kort van stof en geeft niet veel info. Moest een avond van te voren bellen voor verdere info maar omdat ik niet om de hoek woon van Breda vond ik dat erg onhandig. Ik had ook niet echt direct een fysieke klik met de oudere dame uit de eerste ad. Inmiddels staat er al weer een andere ad op SJ met een (veel) jongere dame?? Heb hier wat info over gevraagd. Ben benieuwd of ik dat nu wél krijg....
 
Die info ervaring heb ik ook, weinig reactie en vraagt foto vooraf en je woonplaats.
Deze vrouw zou 36 jaar zijn en nmc. en pzc.
Ben ook geen voorstander van bare

Dan moet het ineens per app de verdere communicatie.
Heb ik niet gedaan en vandaag was de gangbang en voelde ik me niet fit en heb ik me verder niet aangemeld voor de zekerheid .
Ga er zeker een keer naar toe.
 
Is dezelfde adverteerder die vaak ook adverteert met lokatie Raamsdonksveer. Meestal op dinsdag of donderdag. Kijk ook even bij "gang bang omgeving Oosterhout" op dit forum. Is dezelfde.
mensen ga niet af op onware berichten hier van gefrustreerde mannen ,ja

en tip probeer t maar zelf uit dan pas weet men wat er wel en niet van klopt

mvg A en M
 
Heb recent nog mailcontact met Kees gehad. Is zeer kort van stof en geeft niet veel info. Moest een avond van te voren bellen voor verdere info maar omdat ik niet om de hoek woon van Breda vond ik dat erg onhandig. Ik had ook niet echt direct een fysieke klik met de oudere dame uit de eerste ad. Inmiddels staat er al weer een andere ad op SJ met een (veel) jongere dame?? Heb hier wat info over gevraagd. Ben benieuwd of ik dat nu wél krijg....
Ik vermijd communicatie via whatsapp en zal ook nooit een foto sturen. Ik wandel discreet en dat kan via mail. En dus moet ik hier afhaken. Maar er zijn genoeg alternatieven om mijn behoefte te bevredigen.
 
Indd is dezelfde gast met lokatie Raamsdonksveer! Vraagt altijd om een herkenbare foto en alles per app af te spreken! Ik heb ook meerdere malen geprobeerd "normaal" contact te krijgen maar dat gaat bij de man niet lukken helaas!! Ook op de dag zelf is hij online op CG maar ook dan is een normaal gesprek onmogelijk! Kwibus......
 
Je kan het daar treffen maar is van tevoren nooit zeker
Daar ook weleens een stelletje ontmoet die daar kwam om te sexen met andere
Ben het wel eens dat de communicatie over wie er is duidelijker kan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan