Wie heeft ervaring met deze gangbang
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmensen ga niet af op onware berichten hier van gefrustreerde mannen ,jaIs dezelfde adverteerder die vaak ook adverteert met lokatie Raamsdonksveer. Meestal op dinsdag of donderdag. Kijk ook even bij "gang bang omgeving Oosterhout" op dit forum. Is dezelfde.
Ik vermijd communicatie via whatsapp en zal ook nooit een foto sturen. Ik wandel discreet en dat kan via mail. En dus moet ik hier afhaken. Maar er zijn genoeg alternatieven om mijn behoefte te bevredigen.Heb recent nog mailcontact met Kees gehad. Is zeer kort van stof en geeft niet veel info. Moest een avond van te voren bellen voor verdere info maar omdat ik niet om de hoek woon van Breda vond ik dat erg onhandig. Ik had ook niet echt direct een fysieke klik met de oudere dame uit de eerste ad. Inmiddels staat er al weer een andere ad op SJ met een (veel) jongere dame?? Heb hier wat info over gevraagd. Ben benieuwd of ik dat nu wél krijg....