WHEM Julie (West-Vlaanderen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zit inderdaad op de chat - probeerde eens te chatten met haar maar ik kreeg steeds antwoorden van twee of drie woorden. Dus als men geen moeite wil doen om te chatten dan ga ik zeker niet uitzoeken of ze de moeite is op een date.
 
Voor de duidelijkheid, ik ben er niet bij geweest, ze liet vooraf weten dat haar vriend er bij zou zijn, dit en aanbetalen vooraf, dan kruipen mijn ballen in mijn buik
 
ik ga tegen eind van de maand eens een afspraak maken als ik terug ben uit buitenland. Ik heb haar gevraagd naar haar partner of die er bij is maar hij is gewoon in de buurt voor haar veiligheid. Dat vooraf betalen tja dat kan ik wel begrijpen.
 
Ik heb haar gevraagd naar haar partner of die er bij is maar hij is gewoon in de buurt voor haar veiligheid. Dat vooraf betalen tja dat kan ik wel begrijpen.
Dit is dus al opgehelderd.

Verder denk ik dat er een misverstand ontstaan is rond "vooraf". Wordt bedoeld "betalen alvorens af te komen" of "aan het begin van de afspraak de betaling regelen" ?

@Frank D : Hou je ons op de hoogte na de afspraak ?
 
ik ga tegen eind van de maand eens een afspraak maken als ik terug ben uit buitenland. Ik heb haar gevraagd naar haar partner of die er bij is maar hij is gewoon in de buurt voor haar veiligheid. Dat vooraf betalen tja dat kan ik wel begrijpen.
Dan zou het slimmer zijn dat ze zegt mijn vriend of chauffeur zet mij af en gaat dan iets eten ofz. En niet gewoon mijn vriend is ook mee. Ik zou dat ook niet moeten weten dat er een andere persoon mee is zelfs al is het een vrouw. Ik ga zeker niemand beneden laten wachten erwijl ik met haar boven ben.
 
Eigelijk wel erg dat jullie hier allemaal zoveel kritiek hebben om een dame dat jullie niet eens hebben ontmoet....Ondertussen deze dame al 4x bezocht en ik moet zeggen dat het echt een toppertje is(op elk vlak)! Ik blijf dus zeker vaste klant !
Misschien na 4 bezoeken genoeg inspiratie voor een deftige recensie
 
Ja zoiets als in andere recensies.
Kloppen de foto's,klopt haar profiel.
Kloppen haar mogelijkheden.
Knap gezichtje,figuur.
Hoe is de service
Prijs kwaliteit?
Gemakkelijk om een afspraak te maken?
En anders er zijn hier genoeg recensies te vinden om inspiratie op te doen
 
Ja zoiets als in andere recensies.
Kloppen de foto's,klopt haar profiel.
Kloppen haar mogelijkheden.
Knap gezichtje,figuur.
Hoe is de service
Prijs kwaliteit?
Gemakkelijk om een afspraak te maken?
En anders er zijn hier genoeg recensies te vinden om inspiratie op te doen
Goeiemorgen,
Na een zoveelste heerlijke date zal ik nu eens de tijd nemen om jullie wat meer info te bezorgen.
Om te beginnen zijn haar foto's dus heel recent, kloppen haar beschrijving en mogelijkheden helemaal.Ze is echt wel knap en groot(1m80)en heeft een slank en heel sportief lichaam.Kleine schattige borsten met supergevoelige, steeds harde tepeltjes....en een prachtig permanent onthaard poesje:love:.Ze geeft me steeds weer de highclass 'girlfriend experience' waarnaar ik op zoek was.Echt lief en warm.De eerste afspraak maakte ik per mail en daarna kreeg ik haar nummer om via whatsapp af te kunnen spreken.Haar prijs is ze echt meer dan waard vooral dan als je een klassevolle totaalervaring zoekt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan