WHEM Skye (Antwerpen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, ik wacht op ervaringen. De voorbije jaren heb ik telkens in de zomer afgesproken met dames over wie geen recensies geschreven waren. En telkens ben ik bedrogen uitgekomen ... :oops: Vandaar mijn vraag.
Op welk vlak? De ervaring ermee of de foto's die niet kloppen ?

Hier is volgens mij enkel foto 3 recent(er) ... selfie vragen, evt met onherkenbaar gezicht.
Neen? No date ...
 
Op welk vlak? De ervaring ermee of de foto's die niet kloppen ?
Gewoon slechte service.
Eén keer heb ik mijn bedenkingen gehad over het al dan niet kloppen van de foto's, maar zeker was ik niet. En dan was er gewoon geen service. Het was bij Eva. Bovendien had ze een positieve posting, ook een negatieve en dus waagde ik erop. Tot mijn scha en schande.
Sindsdien heb ik mijn les geleerd : geen ervaringen, geen date.
 
Gewoon slechte service.
Eén keer heb ik mijn bedenkingen gehad over het al dan niet kloppen van de foto's, maar zeker was ik niet. En dan was er gewoon geen service. Het was bij Eva. Bovendien had ze een positieve posting, ook een negatieve en dus waagde ik erop. Tot mijn scha en schande.
Sindsdien heb ik mijn les geleerd : geen ervaringen, geen date.
Goh ja ... geen reviews kan ook positief zijn. Een negatieve ervaring wordt sneller gepost dan een positieve ...
Dat samen met een selfie kan wel heel positief uitdraaien ...
 
Nee, ik wacht op ervaringen. De voorbije jaren heb ik telkens in de zomer afgesproken met dames over wie geen recensies geschreven waren. En telkens ben ik bedrogen uitgekomen ... :oops: Vandaar mijn vraag.
Je vraag brengt een vraag die ik zelf heb in herinnering: hoe geraken die profielen op Redlights aan het icoontje 'geverifieerd' en wat houdt dat exact in? Ik heb soms de indruk dat het niet meer betekent dan 'betaalt Redlights correct'. Misschien een te algemene vraag en niet over deze dame, dus mods, verwijder of verplaats naar believen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan