Recensie Skye, Rendez Vous Prive, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Captain HardCock

Wandelaar
31
04/01/23
53
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/skye/140048
Totale kosten (in euro)
€160+€50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week met Skye kennis gemaakt.
Whaauw, wat een poppetje om te zien en voor haar gekozen bij de voorstel ronde vanwege de 'ondeugende' blik in haar ogen.
Skye is zeer voorkomend en relaxed op de kamer, TZ heb ik ervaren als sensueel en voluit, precies zoals ik dat graag zie bij een bezoek.
Ze laat je heel duidelijk merken wat ze wel/niet prettig vind op een manier waardoor de actie niet onderbroken wordt, eerder het tegenovergestelde.
De handelingen vloeien als het ware natuurlijk in elkaar over en zodoende is er toch wel een ontspannen GFE naar mijn mening.

Skye zal ik vaker gaan bezoeken
 
Allereerst dank voor je recensie.

Wat ik me nog even afvroeg is of haar foto's op de website van RVP enigszins realistisch zijn in jouw ogen?
Jij geeft daarbij aan dat ze een zwarte haarkleur heeft, maar afgaande op de foto's en tekst op de website zou ik zeggen dat het meer bruin is. Of is het een mix van beide en is een van beide haar natuurlijke haarkleur? Ik houd zelf niet zo van geverfd haar over het algemeen, dus vandaar ben ik daar wel benieuwd naar.
 
Allereerst dank voor je recensie.

Wat ik me nog even afvroeg is of haar foto's op de website van RVP enigszins realistisch zijn in jouw ogen?
Jij geeft daarbij aan dat ze een zwarte haarkleur heeft, maar afgaande op de foto's en tekst op de website zou ik zeggen dat het meer bruin is. Of is het een mix van beide en is een van beide haar natuurlijke haarkleur? Ik houd zelf niet zo van geverfd haar over het algemeen, dus vandaar ben ik daar wel benieuwd naar.
Ik denk dat het een foto van een andere dame is uit het verleden . Ik heb deze foto's denk ik al meer gezien bij een andere dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan