WHEM WHEM Linda Berchem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/linda-transgender.html iemand ook al ervaring mee? Klinkt wel heel vrouwelijk aan de telefoon.
Ben er enkele weken geleden geweest, Antwerpen Zuid. Het appartement was niet heel proper en het rook er naar de weed. Ze was zelf wel proper gewassen en zeer geil. Was voor 30min gegaan en bij het voorspel kwam ze al klaar over mijn gezicht. Daarna haar kort genomen en klaargekomen op haar borsten. Qua uiterlijk niet de mooiste maar gaat ermee door. Voor mij geen herhalingsgevaar maar al bij al geen slechte service.
 
Ben er enkele weken geleden geweest, Antwerpen Zuid. Het appartement was niet heel proper en het rook er naar de weed. Ze was zelf wel proper gewassen en zeer geil. Was voor 30min gegaan en bij het voorspel kwam ze al klaar over mijn gezicht. Daarna haar kort genomen en klaargekomen op haar borsten. Qua uiterlijk niet de mooiste maar gaat ermee door. Voor mij geen herhalingsgevaar maar al bij al geen slechte service.
Maw foto's van advertentie kloppen niet🤷 als ik het goed begrijp
 
Afspreken is blijkbaar niet haar sterkste punt, op afgesproken uur aan adresje aangekomen, blijkt dat ze plots niet kan, meer dan soryy krijg je niet in berichtje, neemt haar telefoon niet op, ander en beter denk ik dan maar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.839
Berichten
735.747
Leden
33.876
Nieuwste lid
Muki
Terug
Bovenaan Onderaan