WHEM WHEM Tgirl Baby, Bornem,

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb "haar" onlangs bezocht en vond het een super ervaring. Een modern, trendy en proper huis. Ze maakt het je compleet naar je zin en kijkt absoluut niet op de klok. Integendeel, hou best zelf je klok in de gaten als je achteraf nog ergens naar toe moet! Ze weet hoe ze een man kan teasen en pleasen, misschien is dat net hèt grote voordeel van het feit dat "zij" een "hij" is. Nadat we al bijna anderhalf uur lang lekker geil getongzoend, wederzijds gepijpt en gerukt hadden, nam ze me mee naar de slaapkamer waar het echte werk kon beginnen. En voor ik het goed en wel besefte waar ik mee bezig was, zat mijn stijve diep in haar kontje en spoot ik er mijn ganse lading in. Groot herhalingsgevaar dus, maar je moet wel voldoende tijd uittrekken want vluggertjes zijn aan haar niet besteed!
 
Ik heb "haar" onlangs bezocht en vond het een super ervaring. Een modern, trendy en proper huis. Ze maakt het je compleet naar je zin en kijkt absoluut niet op de klok. Integendeel, hou best zelf je klok in de gaten als je achteraf nog ergens naar toe moet! Ze weet hoe ze een man kan teasen en pleasen, misschien is dat net hèt grote voordeel van het feit dat "zij" een "hij" is. Nadat we al bijna anderhalf uur lang lekker geil getongzoend, wederzijds gepijpt en gerukt hadden, nam ze me mee naar de slaapkamer waar het echte werk kon beginnen. En voor ik het goed en wel besefte waar ik mee bezig was, zat mijn stijve diep in haar kontje en spoot ik er mijn ganse lading in. Groot herhalingsgevaar dus, maar je moet wel voldoende tijd uittrekken want vluggertjes zijn aan haar niet besteed!
Ha Axel,
Klinkt goed! Heeft ze borsten?
Thx!
 
Ziet ze er vrouwelijk uit? Gezicht figuur borsten?
Piemel inderdaad 16cm?
Spuit ze zelf ook?
Ze ziet er mooi vrouwelijk uit, ja. Maar ze verstopt haar gezicht goed onder een pruik, achter een grote zonnebril en een laag make-up en ze zorgt ervoor dat het best wel donker is in de kamer. Borsten zijn natuurlijk volledig nep, maar ook daar krijg je niets van te zien.
Haar piemel is geen 16cm, daar ben ik zeker van. Maar echt stijf wordt die ook niet, ondanks al mijn inspanningen daarvoor. Dus zelf spuiten: helaas niet. Althans niet bij mij.
 
@ axcel neukt ze met of zonder condoom
hoeveel vraagt ze voor uurke
150 zonder op de klok te kijken.
Wat haar mogelijkheden zijn hangt af van wie er voor haar staat, en daar kan ik haar geen ongelijk in geven ;)
Ze antwoord nooit hoe dan bereiken
@Murat30 Tsja, geen idee dan. Ik weet dat ze het superdruk heeft, dus mogelijk dat ze niet alle reacties meer beantwoord krijgt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan