White party

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wel allerlei meisjes bezoeken waarvan de meeste slachtoffer zijn (geweest) van mensenhandel en uitbuiting……..
Ah, daar heb je er weer een met een doctoraat in de mensenhandel :rolleyes:

En dan toch verder dvp's bezoeken, sjonge jonge wat hangen er toch sneue figuren rond in dit wereldje. Dat verhaaltje van @Jan de Man ook :confused:

Ik blijf trouwens ver weg van al die meuk. Ik hou het liefst m'n hoofd helder tijdens een date en verwacht dat van een dvp ook. Anders is ze onmogelijk te lezen.
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf daar allemaal af nu, ben er te oud voor geworden.
Mij maakt het niet uit wat de hoertjes snuiven of pakken. Ik ben hun vader of oppas niet .

Als ze hierdoor een vulkaan worden ipv een ijsberg, vind ik het mooi meegenomen.
Wanneer ze dope nemen om hun vermoeidheid of situatie te vergeten heeft het iets zielig, en knap ik er op af.
 
Ik blijf daar allemaal af nu, ben er te oud voor geworden.
Mij maakt het niet uit wat de hoertjes snuiven of pakken. Ik ben hun vader of oppas niet .

Als ze hierdoor een vulkaan worden ipv een ijsberg, vind ik het mooi meegenomen.
Wanneer ze dope nemen om hun vermoeidheid of situatie te vergeten heeft het iets zielig, en knap ik er op af.
Een enkeling zal het doen om voor klant nummer zoveel de "vulkaan" te zijn..
Maar vrees toch dat het laatst genoemd meer de realiteit is.
 
Heb wel eens een hoertje geneukt nadat ze op de kamer een snuifje coke had genomen. Ze werd me toch een partijtje geil! Haar kutje was kleddernat en gloeiend heet. Het duurde dan ook niet lang of ik kwam grommend klaar in haar. Was een bijzondere ervaring, maar het is bij die ene keer gebleven. Alhoewel je nooit weet wat de ander vooraf genomen heeft.
 
Precies, daarom moet je, als je wat neemt pas beginnen na dat je de helft van de date voorbij bent, als goed gaat werken is de lol over........................................................................aha, daar is cenforce 200mg , en je hebt nergens meer last van, behalve als je de deur dicht trekt , Bassie nog gespannen in je broek zit, en dan denk je weer, gvd te kort geweest :devilish:

Er zijn bepaalde dames bij, waar ik weet dat het om de hoek komt kijken, neem van te voren in, en knallen als een 20 jarige
Delen die dames, ik heb het nog nooit gedaan maar ik kan me inbeelden dat de sex ge-wel-dig is indien er een goeie klik is met de dame. Krijg ik een pm van je?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.147
Berichten
717.979
Leden
33.143
Nieuwste lid
Maxim343213
Terug
Bovenaan Onderaan