Wie heeft er belang bij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stoofvlees

Vaste klant
Forumpionier
241
08/07/21
449
21
Hallo,

Ik mag hopen dat de meesten akkoord zijn dat deze site dient om mensen die sexwerk aanbieden of hieraan gerelateerd , een soort van quotering te geven.
Dus als je dit dan doet, goed of slecht, zal dit gelezen door andere leden op dit forum. Hierbij kan er soms discussie ontstaan, wat alleen maar toe te juichen valt. Daarvoor dient dit forum.
Ik wil hier ook een lans breken voor de dames die deze diensten aanbieden, echt respect. Maar soms gebeurt het dat er dan dames zijn die hier ook hun versie van de feiten geven, wat hun volste recht is.
Een verhaal heeft immers altijd twee kanten.

En dan komt het, als zo een dame haar verhaal doet, dan duiken er altijd personen op die de dames gelijk geven, ook al zijn er meerdere leden met negatieve ervaringen betreffende een dame. Deze personen zijn dan meestal leden met geen of weinig reviews, wat al vreemd is.
En dan maken ze leden belachelijk die zich negatief uitgesproken hebben over een bepaalde dame, het is precies een soort van verering voor de dame...
Waarom? Zijn dit belanghebbenden, hopen ze een dienst te krijgen van een dame, zijn ze dezelfde persoon? Mouwvegers zoals we zeggen.

Ik kan mij daar echt aan ergeren, dit wou ik toch even van mijne lever gooien.

Groeten en fijne feesten voor iedereen.

Leuk dat je dit ter spraken brengt, het is voor ons(mods) af en toe zo moeilijke om er achter te komen wie er gelijk heeft.

En het kan ook heel snel uit de hand lopen dmv advocaat/bedreigingen/ geruzie.
Zijn dit belanghebbenden, hopen ze een dienst te krijgen van een dame, zijn ze dezelfde persoon? Mouwvegers zoals we zeggen.
Belanghebbende komen zeker voor in het verhaal, net zoals toetsenbord ridders. Die hoe dan ook de dame willen verdedigen.

Je krijgt er af en toe hoofdpijn van😄

Terug
Bovenaan Onderaan