WHEM Wie heeft er ervaring met Angela Zwijndrecht/Dordrecht ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is toevallig, heb recent nog een keer geprobeerd om een afspraak met haar te maken. Ook zonder resultaat trouwens, zowel telefonisch als per app. Mocht het iemand wel gelukt zijn, ben ik nieuwsgierig naar de ervaringen!
 
Gelukt om een afspraak te maken , maar de date zelf stelde niet zo veel voor😔 .

Wel eerst gezellig wat drinken , zelf nam ze maar een borrel waarvan ze er al wel een paar teveel op had .😂😂

Ik ging voor een massage maar dat was 2x wrijven zonder olie en dat was het . Snel het rubbertje er om en zo snel mogelijk afwerken .

Voor mij geen herhalings gevaar !!!!
 
Ze zag er voor haar leeftijd zeker niet verkeerd uit , wel een buikje . Maar zo mooi als op de foto zeker niet.

Ik kwam voor een lekkere massage maar dit was zoals ik eerder aangaf waardeloos.

Ze ging 1x over me heen (body ) en dat was het.

Condoom om een nog niet helemaal harde Harry en gaan 😂

Ze had simpelweg een paar borrels te veel op merkte je aan alles .( Boeren enz enz 😂
Het zegt denk ik genoeg als ik dezelfde avond nog bij een andere dame geweest ben . Daar was het wel super !!
 
Ook bij haar geweest. Dame is wel vriendelijk en aardig moet ik eerlijk zeggen. De date verloopt helaas haastig, doorlopend druk praten, zo snel mogelijk condoom om, 20 seconden pijpen en dan naar keuze afmaken. Binnen 10 minuten sta je weer buiten. Wel een leuke dame als ze wat meer de tijd zou nemen. Als zij dat zou veranderen zou ik haar vaker bezoeken. Nu is de prijs echt niet in verhouding met wat je er voor terug krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan