WHEM Wie heeft er tips voor Alkmaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb zelf een goede ervaring beleefd samen met Promise. Ze staat op Kinky en ontvangt in de buurt van Heerhugowaard.
Voor een kinky date, maar ook een gewone date kan je goed bij haar terecht.
Ze is een volle, hygiënische dame die houdt van een praatje.
 
Ik weet niet goed of ik het linkje juist heb gekopieerd, maar ze ontvangt tegenwoordig onder de naam Djoy.
Voor mij is het inmiddels 1,5 jaar geleden dat ik haar heb bezocht. Ik vind het moeilijk om te oordelen of een dame voor iemand aantrekkelijk is. Djoy is de 50 gepasseerd is is een volle, blonde vrouw. Het is niet echt een type waar ik mijn hoofd voor omdraai in een drukke winkelstraat, maar ze is zeker niet onaantrekkelijk.
Als je wat googled op haar naam vind je misschien nog wat oudere foto's.
Succes!
 
Ben er geweest , ze was straalbezopen. Ze kijkt je de deur niet uit en wil dat je zo lang mogelijk blijft om slap te ouwe....
daardoor was het erg matig. verder details vertel ik maar niet.
 
Delle, erg jammer dat ze straal bezopen was bij jou bezoek. Ik heb 2 keer oprecht een prima ervaring gehad. Dat van dat vele praten kan ik zeker beamen. Als je een uur gepland heb, trek dan het dubbele er maar voor uit voor het praatje voor en na.....
 
Tja, wat wil je weten.......hou sowieso rekening met extra tijd voor en na. Ze houdt inderdaad van een praatje. Persoonlijk ben ik 2 keer bij haar langs geweest, en ik geen slechte ervaring gehad. Ze is er een van het type plagen, en verleiden. Dat gaat haar erg goed af.
Daarbij ben ik een liefhebber van soft sm. Ook dit deed ze best goed. Ze heeft diverse attributen om je vast te zetten en je over te moeten geven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan