WHEM wie heeft ervaring met Claudia van Dynamite Prive

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame is me ook al opgevallen. Ik ben er ook wel benieuwd naar. Er is inderdaad niets over haar te vinden. De foto's zullen vast gephotoshopt zijn. En in haar profiel staat dat ze 19 is, op de aanwezige dames op de homepagina is ze 21, dus ze zal wel een jaartje of 26-27 zijn. Maar dan nog: zou best een leuke meid kunnen zijn.
 
Deze dame is me ook al opgevallen. Ik ben er ook wel benieuwd naar. Er is inderdaad niets over haar te vinden. De foto's zullen vast gephotoshopt zijn. En in haar profiel staat dat ze 19 is, op de aanwezige dames op de homepagina is ze 21, dus ze zal wel een jaartje of 26-27 zijn. Maar dan nog: zou best een leuke meid kunnen zijn.
Met dynamite moet je altijd wel een jaartje of 8 erbij doen helaas. 1 dame daar word geadverteerd als 23 maar is in werkelijkheid 32... maar hopelijk kan iemand ons een ervaring geven (hopelijk positief)
 
Kan natuurlijk ook zijn dat daar iemand aan een vorm van dyscalculie leidt, dan draai je heel vaak cijfers per ongeluk om. Je schrijft dan 32 op, maar bedoelt eigenlijk 23. Dus laten we nou niet te snel oordelen?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan