WHEM Wie heeft ervaring met deze Maria in Rotterdam mooie prijsjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wolfie

Wandelaar
Forumpionier
28
15/07/21
9
Wie heeft ervaring met deze Maria in Rotterdam en in welk deel van Rotterdam ontvangt ze?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het er op gewaagd.. ontvangt in een klein kamertje en is maar kort in Nederland. Ze is Braziliaans, klein en een beetje mollig. Aardige dame maar ze spreekt geen Engels, enkel Spaans. Kan geweldig pijpen en nadat ze me klaar gepijpt had hebben we nog flink geneukt als 2e ronde. .
 
Ik heb het er op gewaagd.. ontvangt in een klein kamertje en is maar kort in Nederland. Ze is Braziliaans, klein en een beetje mollig. Aardige dame maar ze spreekt geen Engels, enkel Spaans. Kan geweldig pijpen en nadat ze me klaar gepijpt had hebben we nog flink geneukt als 2e ronde. .
Dus met andere woorden de moeite waard! Ik spreek zelf Portugees dus heb in dit geval geen taal barrière! Bedankt!
 
Ik heb het er op gewaagd.. ontvangt in een klein kamertje en is maar kort in Nederland. Ze is Braziliaans, klein en een beetje mollig. Aardige dame maar ze spreekt geen Engels, enkel Spaans. Kan geweldig pijpen en nadat ze me klaar gepijpt had hebben we nog flink geneukt als 2e ronde. .
Kan je nog een reguliere recensie invullen?

Op haar foto's lijkt zij een pruik te dragen.
Doet zij dat ook als zij ontvangt?
Voor mij dan een no go.

Vraagt zij om bijbetaling of is haar prijs echt all-in?
 
Kan je nog een reguliere recensie invullen?

Op haar foto's lijkt zij een pruik te dragen.
Doet zij dat ook als zij ontvangt?
Voor mij dan een no go.

Vraagt zij om bijbetaling of is haar prijs echt all-in?

Het is idd all-in!
Het is niet zo'n opzet pruik die los zit maar helemaal vast in haar eigen haar.
 
Zie dit topic met recensies
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan