WHEM Wie heeft ervaring met Inessa - Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had haar ook al op de korrel. ;)
Even kijken hoe lang ze er zit.
Mocht ze er van het weekend nog zitten ga ik wel even polshoogte bij haar nemen.
Gaat doordeweeks niet lukken.
Hoop dat ze een beetje in het centrum zit in Leiden.
 
Foto's zijn wel van 2 verschillende vrouwen. De foto's van de rood harige kan je denk ik afschrijven, ik geloof dat dat een model is. Maar de donkerblonde ziet er zeker ook goed uit. Ben benieuwd
 
Lijkt me sterk dat die roodharige een model is, de foto's zijn niet te vinden op het internet.

Als ik naar de vorm van de neus en ogen kijk denk ik bij elke foto (behalve de laatste) dat de roodharige en de donkerblonde best wel eens dezelfde dame zouden kunnen zijn.

edit: Het zijn zo te zien inderdaad twee verschillende dames, de donkerblonde heeft een moedervlek op haar borst die bij de roodharige niet te zien is.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me sterk dat die roodharige een model is, de foto's zijn niet te vinden op het internet.

Als ik naar de vorm van de neus en ogen kijk denk ik bij elke foto (behalve de laatste) dat de roodharige en de donkerblonde best wel eens dezelfde dame zouden kunnen zijn.

edit: Het zijn zo te zien inderdaad twee verschillende dames, de donkerblonde heeft een moedervlek op haar borst die bij de roodharige niet te zien is.
Als je goed kijkt hebben beide dames een tatoeage op hun rechter bovenarm staan (foto 4+5).
H4rm kan uitsluitsel welke dame het nu wel is.
 
Teleurstellend dit. Tot nu toe radiostilte.. berichten blijven steken op 1 vinkje. Dus of ik ben geblokkeerd of ze is niet meer bereikbaar, maar ik vermoed het eerste.
 
Teleurstellend dit. Tot nu toe radiostilte.. berichten blijven steken op 1 vinkje. Dus of ik ben geblokkeerd of ze is niet meer bereikbaar, maar ik vermoed het eerste.

Ik ben sinds een uur of 11 met haar aan het appen, dus als je nog steeds geen tweede vinkje hebt ben je inderdaad geblokkeerd denk ik.
 
Ik ben sinds een uur of 11 met haar aan het appen, dus als je nog steeds geen tweede vinkje hebt ben je inderdaad geblokkeerd denk ik.
Ja dat dacht ik al.. blijkbaar sta ik opeens op de oostblok dames zwarte lijst ofzo, want bij andere oost-eu dames krijg ik ook geen reactie meer.. Misschien toch maar eens aan de wandeltelefoon binnenkort.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan