Wie heeft ervaring met Kayla (Den Haag, massage)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kayla lijkt op Eva, welke ik overigens niet heb bezocht. Haar foto's lijken op Eva die lange tijd geleden gewerkt heeft bij MTT (nu een nieuwe Eva), later bij Saranie Thai en recent bij Sainam Thai. Correct me if I'm wrong.
 
Als dit dezelfde Eva is die Zoetermeer zat dan ben ik er geweest. Erg mooie dame om te zien. Niet de dame op de foto's. Maar wel een zelfde figuur. Massage was niet bijzonder. En haar aanraking was extra. Er waren meerdere extra's mogelijk toen.
 
Als dit dezelfde Eva is die Zoetermeer zat dan ben ik er geweest. Erg mooie dame om te zien. Niet de dame op de foto's. Maar wel een zelfde figuur. Massage was niet bijzonder. En haar aanraking was extra. Er waren meerdere extra's mogelijk toen.
Dit is de eva die je bedoeld volgens mij

Ze werkt nogsteeds. Hoe heb jijhaar ervaren en was het de moeite. Ik twijfel al heel lang om haar een te bellen voor een afspraak.
 
Het lijkt erop dat ze ontvangt in een salon en ik vraag of iemand de naam van de salon kent. 🙂 of ontvangt ze privé?

Welke bedoel je ?
De originele advertentie Kayla Den Haag is niet meer beschikbaar.
Er is nu een andere advertentie van ene Kayla uit Den Haag, maar dat is een BBW . Niet (meer ?) de mooie kayla uit de eerste advertentie .

En later werd er dan gesproken over een Eva uit Zoetermeer . Ik heb altijd het idee dat hoeren.club advertenties van overal vandaan haalt en die nooit opschoont. Dus of "Eva" nog werkt / bereikbaar is, geen idee.

Inderdaad staat wel in die advertentie dat Eva in een massage salon ontvangt . Aangezien ze heel duidelijk erotische massage aanbiedt , zal dat waarschijnlijk een salon met vergunning zijn .
 
Ze heeft gewerkt in een salon in Zoetermeer en dan later in Rotterdam Saitarn. Het laatste bericht was van januari. Zij is nu gestopt. Erggg jammer want ze was bloedmooi en had gouden handjes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan