WHEM Wie heeft ervaring met Lisa van Maison Monty Rijswijk?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Djangoboy

Newbie
13
18/04/22
9
Ik wil heel graag langs Lisa van Maison Monty gaan, heb haar daar eerder gezien maar ze leek niet heel vrolijk. Heeft iemand misschien ervaring met haar, is er ergens een recensie dat ik niet heb gezien? Hoor het graag.
 
@Djangoboy ik ben denk een maand geleden bij Lisa geweest. Leuke meid om te zien, helaas was er totaal geen klik. Bij binnenkomt direct aangeven dat ze moe is en geen zin heeft, had eigenlijk toen al weg moeten gaan. Zeker gezien ik nog al mijn kleren aanhad. Maar zo geil als ik was toch nog geprobeerd. Sex is matig, weinig zelf initiatief. Toch nog naar een hoogtepunt geneukt, hierna samen nog nagebabbeld. Ze is wel een aardige meid, maar toen ze zei "normaal doe ik geen donkere jongens" heb ik gelijk mn kleren aangedaan en heb DS super snel verlaten.
Genoeg redflags gezien dat ik moest stoppen met de date.
Ieder is vrij met ze het wel en niet doet, maar als je het normaal niet met donkere mannen, dan moest je het ook niet met mij doen, gaat ergens toch met tegenzin.
Voor mij in ieder geval nooit meer
 
@Djangoboy ik ben denk een maand geleden bij Lisa geweest. Leuke meid om te zien, helaas was er totaal geen klik. Bij binnenkomt direct aangeven dat ze moe is en geen zin heeft, had eigenlijk toen al weg moeten gaan. Zeker gezien ik nog al mijn kleren aanhad. Maar zo geil als ik was toch nog geprobeerd. Sex is matig, weinig zelf initiatief. Toch nog naar een hoogtepunt geneukt, hierna samen nog nagebabbeld. Ze is wel een aardige meid, maar toen ze zei "normaal doe ik geen donkere jongens" heb ik gelijk mn kleren aangedaan en heb DS super snel verlaten.
Genoeg redflags gezien dat ik moest stoppen met de date.
Ieder is vrij met ze het wel en niet doet, maar als je het normaal niet met donkere mannen, dan moest je het ook niet met mij doen, gaat ergens toch met tegenzin.
Voor mij in ieder geval nooit meer
DS supersnel verlaten? Is deze Lisa bij beide werkzaam geweest dan of vergis jij je? DS adverteert juist dat mensen met een kleurtje ook welkom zijn :S
 
Ik ben 2 maanden geleden bij Lisa geweest. Een mooie Nederlandse dame. We hadden het koud en we hebben elkaar heerlijk opgewarmt.
Ik ging echt voor een GFE en die heb ik zeker gekregen.
Wellicht ga ik deze week weer naar Lisa.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan