WHEM Wie heeft ervaring met TS Violeta Dior

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Probeer telkens afspraak te maken. Stuurt mij ook haar only fans link via whatsapp . Betaald en wat schetst mijn verbazing een andere vrouw die toevallig ook in Assen ontvangt . Als je er een opmerking over maakt wordt ze pissig. Na dit akkevietje totaal geen trek meer in haar
 
Probeer telkens afspraak te maken. Stuurt mij ook haar only fans link via whatsapp . Betaald en wat schetst mijn verbazing een andere vrouw die toevallig ook in Assen ontvangt . Als je er een opmerking over maakt wordt ze pissig. Na dit akkevietje totaal geen trek meer in haar
Ik heb hetzelfde meegemaakt met deze dame. Bij aankomst - het huis was amper verlicht - deed er een dame open die ietwat leek op de dame in de advertentie. Op een gegeven moment heb ik betaald en gaan de kleren uit, maar wat blijkt: De dame bleek geen shemale te zijn. Ik gaf aan dat ik hier niet akkoord mee ben en dat ik mijn geld terug wil. Dit was natúúrlijk niet mogelijk. Ter plekke ben ik de politie maar gaan bellen en dat leek te helpen. Binnen 1 minuut had ik mijn geld terug. Eind goed, al goed, maar ik raad mensen aan om weg te blijven van deze dame.

Voorheen bekend als Violeta / Violetta Dior, tegenwoordig als Mara. Advertentienummer: 3461547
Op het moment van schrijven is de advertentie offline, maar deze advertentie duikt altijd wel weer op. Veelal weer met een nieuw nummer,
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan