WHEM wie heeft ervaring met Zoë, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dankzij haar weet ik sinds enige tijd wat "raincheck" betekend. Ze zou langskomen, wou foto's van mij (met zonnebril, slecht herkenbaar gegeven) en van haar vergoeding. Had later (even voor 17.00u) grote moeite om condooms te kopen. En even later gaf ze een "raincheck".
Is er niet op terug gekomen, en ik ook niet...
 

take a rain check - Vertaling naar Nederlands - Reverso Context


reverso.net
https://context.reverso.net › vertaling › take+a+rain+c...




Vertaling van "take a rain check" in Nederlands. tegoed houden. uitstellen. een andere keer. een ander keertje.


A rain check is a free ticket that is given to people when an outdoor game or event is stopped because of rain or bad weather, so that they can go to it ...

Kende het ook niet en heb het alleen toen met haar, en nu over haar gehoord en gebruikt..
 

Bijlagen

  • 1682353316031.png
    1682353316031.png
    567 bytes · Weergaven: 160
Ik krijg het gevoel na contacten met deze dame dat ze onder dwang van een loverboy staat denk ik. Alle signalen wijzen deze kant op dus als iemand wat meer weet. De dame lijkt de berichten niet zelf te sturen en via via contact gekregen maar ze is erg bang lijkt wel...
 
tja als we over loverboys niet zelf de berichten sturen gaan oordelen kunnen we hier denk ik al 50% van de dames wegstrepen.
Prostitutie is toch algemeen bekend dat hier groot gedeelte vrouwenhandel, drugs en andere criminaliteit tussen zit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan