Wie is er ontmaagd door dvp ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik. Zo'n 45 jaar geleden door een Nederlandse dame in de Trompettersteeg te Amsterdam. Zonder condoom ook nog. Toen ze merkte dat dat condoom het moeilijk maakte voor mij deed ze het af.

Klaarkomen lukte me trouwens niet, ik weet niet of het dan nog steeds geldt als "ontmaagd". Eerste keer klaarkomen door neuken was ook bij een DVP, maar wanneer dat precies was weet ik niet meer. Toen wel met condoom.
 
Hier nog eentje. Veel te laat en totaal onnodig, want ik had het met een prachtige Spaanse en een gewillige Finse kunnen doen. Ze had niets aan onder haar badjas. En dan was er nog spul van eigen bodem op wie ik niet allemaal even happig was. Tsja, mijn leven bestaat vooral uit gemiste kansen.
 
Klaarkomen lukte me trouwens niet, ik weet niet of het dan nog steeds geldt als "ontmaagd". Eerste keer klaarkomen door neuken was ook bij een DVP
Volgens mij geldt het als ontmaagd als je er in hebt gezeten, of je wel of niet bent klaar gekomen heeft daar voor de rest niks mee te maken wat mij betreft
 
Volgens mij geldt het als ontmaagd als je er in hebt gezeten, of je wel of niet bent klaar gekomen heeft daar voor de rest niks mee te maken wat mij betreft

Dus eerste keer 'ontmaagd' is als je der in bent geweest.... dan kan je stellen, ontmaagd maar zonder slagroom, ontmaagd maar zonder champagne. Bij mij was ook zo. Tussen 1e keer ontmaagd en erna met slagroom zit ook nog wat tijd tussen. Het werd zomer van Rob De Nijs vind ik wel alleen toepasselijk als je ook echt sex hebt gehad met alles erop en eraan en je helemaal in haar bent klaargekomen. Vanaf dan kan je als man, zeggen.... ik ben van een jongentje veranderd in een man. Dat is mijn gedacht. Een vrouw dien je te nemen en als man je zaad erin te deponeren.
 
Ik was ontmaagd op mijn 18e door een dvp achter de ramen. Als ik terug de tijd in kon gaan, dan zou ik een goed aangeschreven dvp met GFE en PZC service gekozen hebben.

Want mijn ontmaagding was op zich niet heel spetterend, maar echt spijt heb ik er niet van gehad. Door alle dvp bezoeken ben ik een stuk zelfverzekerder geworden met vrouwen in het algemeen.
 
Ik was vroeger altijd te zenuwachtig om verder te gaan met een vrouw als het op sex aankwam, had niks met uiterlijk te maken.
Toen ik 22 was wilde ik toch heel graag ontmaagd worden door een DVP maar heb door zenuwen mij toch onthouden. Vervolgens op mijn 24e toch door iemand via een datingsite ontmaagd en vervolgens spreek ik af en toe af met een DVP om mijn jonge gemiste jaren en kansen in te halen.
 
Ik ging toen ik net studeerde met een groepje op studiereis naar Brussel. Ik ging na het diner met een student mee, die al een doorgewinterde wandelaar was. Mijn avontuur eindigde op een blonde dame van wie ik niet zeker weet of ze me heeft ontmaagd, want ik was te dronken om zeker te weten of ik hem er wel in had zitten.
 
Als 16 jarige jongen op de Bierkade in Den Haag door een lekkere rode dame met megaborsten. Mijn eerste blowjob ontvangen gevolgd door het cowgirl standje.
Ik op mijn vijftiende me voor het eerst laten pijpen door dvp , wat ik ruim een halve eeuw later tot mij is doorgedrongen dat ik daardoor een hardcore hoerenloper ben geworden en mij het een fortuin heeft gekost en twee huwelijken maar als ik het opnieuw kon doen zou het waarschijnlijk weer hetzelfde gaan want ben bijna altijd geil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan