Wie is er wel eens (bijna) 'betrapt' door een partner, en hoe?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben wel eens betrapt door mijn ex vrouw in Spanje toen ik daar woonde , mijn vrouw reed langs de club waar ik met twee Russische hoeren mijn favoriete hobby aan het beoefenen was en zag mijn auto voor de deur op de parkeerplaats staan en is toen zo uit haar dak gegaan dat ze het dak(cabriolet) helemaal heeft vernield en ook veel andere schade heeft gemaakt. Heb uiteindelijk 10 dagen mijn huis niet in kunnen komen en in een huurappartement moeten zitten totdat ik weer thuis kon komen.

Nu vele jaren later lach ik erom maar toendertijd een echt serieus probleem.
Dat is echt op de blaren zitten. :oops:

En een parkeer app?Die kun je niet wissen. Ik gebruik een aparte app om beide acties uit elkaar te houden. Dezelfde app die mijn vr ook gebruikt (genomen omdat die volgens haar zo handig is) en prominent op de eerste pagina van mijn telefoon staat en een die ergens verdwaalt tussen alle overige apps rondzwerft
Heb ik niet. Ik reis meestal met de trein naar dates. Die ontvangen bijna altijd in grotere plaatsen met een station. Het restant fiets ik met de OV-fiets. Een enkele keer neem ik een Greenwheel-auto. Meestal was het tot dusverre gratis parkeren bij de dame.

Nog een tip: geen boete krijgen. Let op je snelheid voor en na je wandeling (eigenlijk altijd natuurlijk). Niets lulliger dan een boete krijgen omdat je 55 km/u reed, je vrouw opent de enveloppe van het CJIB en vraagt zich af: wat deed hij daar in die stad?

Laatst bewerkt:
En een parkeer app?Die kun je niet wissen. Ik gebruik een aparte app om beide acties uit elkaar te houden. Dezelfde app die mijn vr ook gebruikt (genomen omdat die volgens haar zo handig is) en prominent op de eerste pagina van mijn telefoon staat en een die ergens verdwaalt tussen alle overige apps rondzwerft
Ik gebruik wel dezelfde app, maar op mijn werktelefoon, met mijn eigen account en gekoppeld aan mijn eigen rekeningnummer.

Whatsapp heeft ook een 'vergrendelde chats' menu. Daar kun je alleen in na ontgrendelen met pincode / gezichtsherkenning / vingerafdruk
Of losse telefoon met ander simkaartje. Ook een optie.

Bij mijn zwager en zus op bezoek wilde ik hun kinderen even een filmpje laten zien. Opeens kreeg ik een appje van een dvp:"hoi ik ben vanavond aan het werk kom je langs?"

Snel de notificatie van whatsapp weggeswiped daarna haar snel gedempt in whatsapp.

Ik mag wandelen van mijn vrouw en met medeweten van haar was ik gisteren naar Sixsens.

Zij geeft me zelfs het geld om te kunnen wandelen. En toen ik vertelde dat ik gisteren alles verbruikt had wilde ze weten hoe dat kwam (nee ik vertel haar geen details)
De droom van elke getrouwde man 😍😜

De droom van elke getrouwde man 😍😜

Zo kan het ook . Ken zo wel meer die gewoon mogen gaan. Ik heb ook een echtgenote die altijd afspraken bij mij maakt voor haar man 😂
Dan schrijft ze hij is weer niet te harde 😂😂😂 ik stuur hem jou kant op wanneer heb je tijd ?
Letterlijk en figuurlijk 😇

Bijlagen

• IMG_2337.jpeg
    IMG_2337.jpeg
    49,1 KB · Weergaven: 39
Zo kan het ook . Ken zo wel meer die gewoon mogen gaan. Ik heb ook een echtgenote die altijd afspraken bij mij maakt voor haar man 😂
Dan schrijft ze hij is weer niet te harde 😂😂😂 ik stuur hem jou kant op wanneer heb je tijd ?
Letterlijk en figuurlijk 😇
hahaha, ik zie mijn vrouw dit al doen ... wie weet bij wie kom ik dan allemaal terecht 😜 😜 😜 😍
Hot Girl Pron GIF

Terug
Bovenaan Onderaan