Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jawel ken ze wel de moderators een aantal noem je nu zelf, maar de groep is wel wat groter. En een aantal zijn ook niet weg, die bivakkeren ook hier, en op het ijsberen platform. Ik reageerde op het stukje van het verdwijnen van recensies. En de reden was dat modjes van Hookers (niet allemaal) een dubbele pet op hadden. Voor leuke DVP meiden die hun uiterlijk mee hadden werden er gewoon ''dealtjes'' gesloten. Die jongens konden seks krijgen inruil voor gratis credits, of adjes werden paar keer omhoog geplaatst gedurende paar dagen. Recensies die moeilijk lagen voor een dame lieten ze verdwijnen. Tot aan leden die een ban konden krijgen omdat ze de dame op de slechte service aanspraken op het forum nadat er vragen kwamen van andere leden. DVP dames hadden gewoon 06-nummers van moderators, wat niet zo moeilijk is als je ook ligt te seksen met elkaar.

Iedereen kon met Bram opschieten omdat die iedereen gelijk gaf. Als jij bijv. bij hem kwam met een probleem gaf die je gelijk, kwam een ander 5 minuten later hoppa die kreeg ook gelijk. En ondertussen werd er nooit wat opgelost. Laat staan dat die de hand had in al die modjes, een aantal waren gewoon ongeleide projectielen, waar het ook vaak mee misging, dat wist hij ook wel. Ik kaartte menig dingetje aan wat er echt toe deed bij Hookers. Maar ook Kinky forum wat ook onder Jobse stond. Zoals ook mijn eigen recensies die wel is verdwenen. Of mensen die ik kende waarvan ik wist dat ze onterecht een ban hadden gekregen, en ik de kennis had hoe het wel was gegaan. Maar ook fouten die Hookers zelf maakte. Belde ik, en je kreeg altijd ongelijk, of zo jongen lulde zich compleet vast met wat ik hem voorhield, en dan gingen ze er met twee gestrekte benen in. Probeerde ze mij even op mijn plaats te zetten. Ze hadden geen idee wie er aan de lijn was, boeide die jongens ook geen hol. ''Je bent een van die velen kut mongolen'' pisvinger, kakkerlak.. en zijn genoeg sites ga daar lekker heen. En zo gingen ze vaak los. Belde ik die Jobse op en die ging af als een gieter. Een aantal keer schreef ik met de hand een A4 papier vol, maar heb ook wel is een Dictafoon laten meelopen.

Ik kwam Bram ook wel is tegen bij Fun4Two in Moordrecht. Of Mystic, maar ook in het Haagse in een club waar die wat zat te drinken als er een GB gaande was. Zo zacht en zakelijk dat ik praat zo druk en opgejaagd was die zelf. Alles is opgelost nu toch? opgelost toch? wilde altijd een bevestiging. En dan zei ik het zijn je eigen mensen. Nou ik hoorde de vorige keer van een van de jongens dat jullie huisjurist bezig is? Nee hoor niet met jou, oke' geeft ook verder niet heb zelf ook mijn eigen netwerk en expertise, jajah dat weet ik ennuhh maar die jongens maken wel is foutjes. Kijk en dat was Bram. En zo had ik mijn robbertjes met Midhold. Martin Luckerath toen die nog de ICT deed was nog een van de nettere heren in de staf van Midhold.

Terug
Bovenaan Onderaan