Wie is weleens bedreigd na het schrijven van een recensie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op hookers ben ik door een forum leider/ moderator gechanteerd. Ik plaatste een recensie. De dame reageerde erop en forumleider vroeg of ik het effe wilde aanpassen ????... Die ging een beetje bemiddelen 😠😠😠 alsof hij aandelen had of haar pooier was.
Het ging over een handeling die wel of niet plaats had gevonden. Ik vertelde tegen deze "Krukkie" heette die geloof ik, dat hij er niet bij was en dat ik het niet op prijs stelde dat hij mijn recensie in twijfel trekt.. Ik had er al 30 plus geschreven.. Vaak positief.. Niet altijd. Waarop hij mij een block gaf van een week ofzo ??? Daarna nooit meer een nieuwe recensie geschreven. En nog steeds huiverig voor moderators zoals die Krukkie.
 
Laatst bewerkt:
Wel eens bedreigd met een mes door een doorgedraaide dvp vóórdat ik haar met een welverdiende negatieve recensie beloonde. 🔪😅

Ná het schrijven van een niet zo'n positieve recensie ben ik van alles en nog wat uitgemaakt (calling police/stealing money/aggressive/writing bad reviews, etcetera) zodat ik niet meer welkom ben bij sommige dvp-collega's. Beetje irritant als ik nu genegeerd word maar de wereld vergaat niet als ik gecockblocked word: ik wandel vastberaden stug door naar de volgende. 😎
 
Bedreigd niet, uitgemaakt wel.
Toen ik naar haar raam liep, opende ze de deur en begon me uit te schelden en verwijten naar het hoofd te slingeren, hoe ik durfde al die leugens te schrijven over haar ....
Ik wist niet waar de brave meid het over had, heb eens verbaasd gekeken en mijn weg gewoon verder gezet.
 
Op hookers ben ik door een forum leider/ moderator gechanteerd. Ik plaatste een recensie. De dame reageerde erop en forumleider vroeg of ik het effe wilde aanpassen ????... Die ging een beetje bemiddelen 😠😠😠 alsof hij aandelen had of haar pooier was.
Het ging over een handeling die wel of niet plaats had gevonden. Ik vertelde tegen deze "Krukkie" heette die geloof ik, dat hij er niet bij was en dat ik het niet op prijs stelde dat hij mijn recensie in twijfel trekt.. Ik had er al 30 plus geschreven.. Vaak positief.. Niet altijd. Waarop hij mij een block gaf van een week ofzo ??? Daarna nooit meer een nieuwe recensie geschreven. En nog steeds huiverig voor moderators zoals die Krukkie.
Dit verhaal staat niet op zich @Swearengen, ik heb dit vaker gehoord over moderators van Hookers. Wie weet, hadden ze bepaalde belangen, die wij niet weten.
 
Op hookers ben ik door een forum leider/ moderator gechanteerd. Ik plaatste een recensie. De dame reageerde erop en forumleider vroeg of ik het effe wilde aanpassen ????... Die ging een beetje bemiddelen 😠😠😠 alsof hij aandelen had of haar pooier was.
Het ging over een handeling die wel of niet plaats had gevonden. Ik vertelde tegen deze "Krukkie" heette die geloof ik, dat hij er niet bij was en dat ik het niet op prijs stelde dat hij mijn recensie in twijfel trekt.. Ik had er al 30 plus geschreven.. Vaak positief.. Niet altijd. Waarop hij mij een block gaf van een week ofzo ??? Daarna nooit meer een nieuwe recensie geschreven. En nog steeds huiverig voor moderators zoals die Krukkie.
Dat waren inderdaad handelingen van Krukkie Rukkie verschrikkelijke vent.
 
Nee, en hoe weet een dame dat je een recensie hebt geschreven?

Dat kan ze alleen weten als je het:
1. Expliciet zegt of aan haar vraagt
2. Je de recensie dusdanig gedetailleerd opschrijft dat ze de recensent kan herleiden

Beide vind ik niet verstandig. Het gaat de dame geen bal aan of je een recensie schrijft (laat staan dat je 'toestemming' moet vragen) en teveel details zijn ook onnodig voor een goede algemene beoordeling.
 
Nee, en hoe weet een dame dat je een recensie hebt geschreven?

Dat kan ze alleen weten als je het:
1. Expliciet zegt of aan haar vraagt
2. Je de recensie dusdanig gedetailleerd opschrijft dat ze de recensent kan herleiden

Beide vind ik niet verstandig. Het gaat de dame geen bal aan of je een recensie schrijft (laat staan dat je 'toestemming' moet vragen) en teveel details zijn ook onnodig voor een goede algemene beoordeling.
en, als je de recensie schrijft op de zelfde dag of de dag, nadat je de dame hebt bezocht.
 
Laatst bewerkt:
Dit verhaal staat niet op zich @Swearengen, ik heb dit vaker gehoord over moderators van Hookers. Wie weet, hadden ze bepaalde belangen, die wij niet weten.
Die belangen hadden ze zeker.
Ik weet dat Monique van HM te Amersfoort contact met ze had en negatieve recensies over haar huis liet verwijderen. Ooit heeft er een recensie over haarzelf op gestaan. Jammer dat ik destijds geen screenshot heb gemaakt. Kort daarna was ook die verdwenen. Recensie was uiteraard niet positief.
 
Als men een slechte recensie schrijft, zal het in 90% vd gevallen wel waar zijn, de laatste 10% zijn personen die wraak recensies schrijven.

Om geen bedreigingen naar je kop te krijgen:

1. Schrijf de recensie alvast
2. Plaats hem de week erop
3. Zet een andere werkdag vd sekswerker + tijdstip neer
4. Zeg niet dat je een recensie gaat plaatsen tegen haar en/of een locatiegastvrouw
5. Gebruik altijd een andere nickname tijdens bezoek dan je op een recensiewebsite gebruikt. Mits je je eigen naam gebruikt!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan