Dvp's die je tijdens de date zogenaamd niet meer begrijpen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb wel is een dvp gehad in de Schippersstraat die tijdens het neuken echt niet veel zin meer had en echt heel hard begon te zeuren dat ik NU en METEEN moest klaarkomen want dat men tijd op was. Ik was nog maar pas bezig. Toen ik me aan het aankleden was, zag ik door een spleet van het gordijn al een andere man wachten. Dit was denk ik 1 van de allerslechtste dvp die ik ooit heb bezocht. Natuurlijk niet klaargekomen en als een stekker naar huis en diep ontgoocheld kijk je dan naar de andere dvp als je naar huis gaat, zo met een gevoel van had ik maar die of die gekozen. Wat een rotwijf was dat.
 
Wie heeft weleens meegemaakt dat een dvp je tijdens de date zogenaamd niet meer begrijpt? Vaak gaat het hier om dvp's die je snel willen afwerken en zich Van de domme houden zodat je snel vertrekt. Opeens spreken ze geen engels meer terwijl ze aan de telefoon vloeiend engels spraken.
Gebeurt ook in andere vakgebieden hoor. Ik herinner me nog een nieuwbouwproject bij het plaatsje Babel, één of andere ambitieuze toren. In het voortraject overlegden alle partijen vlekkeloos met elkaar, maar ergens na de start van de bouw begonnen al die gasten ineens te doen alsof ze elkaar niet meer begrepen. Echt bizar. Volgens mij is er nog een boek over geschreven. Als je het mij vraagt hadden die luie Babyloniërs gewoon geen zin meer om het werk af te maken. Die toren is er ook niet gekomen uiteindelijk.
 
Laatst bewerkt:
Heb een keer meegemaakt dat ik met de dame op de kamer was. ( ik had aangegeven dat ik opties wou bespreken vooraf maar ze ging meteen naar de kamer )

Toen ze me vroeg hoelang zei ik een uur en zuchtte ze meteen. Bij de vraag voor pzc was het extra en toen ik vroeg of ik hierbij haar hoofd mocht vastpakken etc. Kon ze me niet begrijpen. Na wat gebaren wel, en was niet oké voor haar. Heb toen voor een andere dame gekozen.

achteraf erover nagedacht en vgm deed ze alsof ze het niet begreep zodat ik maar betaalde en tijdens het pijpen kan ze dan zeggen dat het niet toegestaan is. Wat een bullet-dodge was dat, zeker weten. Een week later was ze niet meer bij dat huis te bekennen dus ik zal niet de enige zijn geweest met een slecht voorgevoel op de kamer.
 
Iets dat al jaren vooral een probleem is bij raamdames : aan de deur veel beloven en alles kan, en eenmaal binnen kan er niets meer.
Voordat je naar binnengaat verstaan ze je goed en is alles mogelijk lief lachend kijken ze je aan, maar eenmaal binnen spreken ze geen engels meer en doen ze alsof ze je niet meer verstaan en verdwijnt die lieve glimlach van ze.
 
Voordat je naar binnengaat verstaan ze je goed en is alles mogelijk lief lachend kijken ze je aan, maar eenmaal binnen spreken ze geen engels meer en doen ze alsof ze je niet meer verstaan en verdwijnt die lieve glimlach van ze.

En dan vooral nadat ze het geld in handen hebben.

Daarom dat ik zelden nog ramen bezoek. Niet dat het bij prive-ontvangst ook niet durft gebeuren..
 
En dan toch telkens weer bij dat soort meiden naar binnengaan... dan vraag je er toch zelf om?
9 vd 10x gebeurd dat, maar de ogen zeggen meer dan het verstand 😁

Tja... ikke nie begrijpe
Ik niet hoor als een raamdame mij 1x slecht heeft behandeld dan zal ik haar nooit meer bezoeken. Je moet hun gezicht eens zien als ik ze voorbij loop alsof ze niet bestaan wetende dat zij het bij mij verknald hebben.
 
Laatst bewerkt:
Heb daar inmiddels een strategie voor..
Ik app ze altijd in het Engels..en ga bij binnenkomst altijd verder in het Engels..meestal gaat dat wel goed bij de goede Oostblokkertjes..als ik dan merk dat we iets van een klik hebben, dan wil ik in het geval van een Roemeense of Poolse nog wel eens in hun eigen taal verder..
Maar je moet precies weten bij wie..want er zijn erbij die dichtklappen of afstandelijk worden..ook begrijp ik niet alles (meer)omdat ik het bijna nooit meer spreek..
Met Spaans en Portugees net zo..zeker die dames doen wel eens net alsof ze ineens van niks meer weten op de kamer..'no hablo ingles' en dan ga ik op Espanol verder..
Lees maar eens wat van mijn recensies..komen hele rare dingen van soms..
Ik zou weer eens op een put moeten komen net vroeger..talen wat bijschaven..maar de meeste Spanjaarden en Portos doen dat werk niet meer..en ik ook niet..
Maar is wel de snelste manier om onder de knie te krijgen..
Ooit een keer op de kamer gestaan met een latina die met haar planner overlegde via haar telefoon hoe lang ik binnen ging zijn..El cerdo blanco pronto desaparecerá zei ze stoer..
Wit varken zou zo weg zijn..was haar antwoord..20 max..
Ok dan..de stoom kwam uit m'n oren
Lo tendrás en tu culo primero, bebé...zei ik tegen haar..
Die schrok zich kapot toen..en de sfeer was dat ook meteen..ben maar weggegaan..(zonder iets te betalen)
En merkte de eerste paar weken ook dat ik geweigerd werd bij sommige dames..
Word travels fast waarschijnlijk..
 
Kan goed of fout uitpakken..
Daarom begin ik op de app al nooit in hun taal..ook al staat d'r welkomsttekst op WhatsApp in hun eigen taal..
Roemenen laten absoluut geen roemeens volk binnen..dus probeer ik te vermijden dat ze denken dat ik er 1 ben..op voorhand
Eenmaal op de kamer, en de klik is goed dan durf ik het wel..
Al spreek ik het dus als van Gaal Engels..maar dat corrigeren ze meestal wel..
Komen soms best leuke gesprekken uit..kan ook het verschil uitmaken tussen voor een uur betalen en na schraal 35 minuten weer buiten staan ....of dan nog eens aanleggen ..
 
Heb wel is een dvp gehad in de Schippersstraat die tijdens het neuken echt niet veel zin meer had en echt heel hard begon te zeuren dat ik NU en METEEN moest klaarkomen want dat men tijd op was. Ik was nog maar pas bezig. Toen ik me aan het aankleden was, zag ik door een spleet van het gordijn al een andere man wachten. Dit was denk ik 1 van de allerslechtste dvp die ik ooit heb bezocht. Natuurlijk niet klaargekomen en als een stekker naar huis en diep ontgoocheld kijk je dan naar de andere dvp als je naar huis gaat, zo met een gevoel van had ik maar die of die gekozen. Wat een rotwijf was dat.
Heb ik ook eens aan de hand gehad. Toch ruim een half uur patiance zitten spelen op de telefoon, tot mijn uur vol was. Dame was niet geamuseerd. Huiseigenaar kwam erbij, maar ik bleef erbij dat ik een afspraak had van een uur. Niet een van 30, of geld terug, of ik blijf tot het uur vol is. Je kunt het wel raden, als het geld eenmaal in de schuif zit komt het er niet meer uit.
 
Heb ik ook eens aan de hand gehad. Toch ruim een half uur patiance zitten spelen op de telefoon, tot mijn uur vol was. Dame was niet geamuseerd. Huiseigenaar kwam erbij, maar ik bleef erbij dat ik een afspraak had van een uur. Niet een van 30, of geld terug, of ik blijf tot het uur vol is. Je kunt het wel raden, als het geld eenmaal in de schuif zit komt het er niet meer uit.
Sommigen zijn gewoon oplichters zitten er puur voor het geld geen respect voor de klant ook. Daarom kies ik ook vaak voor een halfuur inplaats van een uur.
 
En dan toch telkens weer bij dat soort meiden naar binnengaan... dan vraag je er toch zelf om?
9 vd 10x gebeurd dat, maar de ogen zeggen meer dan het verstand 😁

Tja... ikke nie begrijpe
Precies!
En... maar blijven herhalen dat het probleem bij die meiden zit! Ja??
Je elke keer weer laten belazeren... en daarna weer net opnieuw hetzelfde proberen...
 
Zal vast wel te maken hebben met het uiterlijk. Prachtige sexy dames lokken je naar binnen met hun verschijning, waarom zouden zij dan hun best doen? Je hebt toch waar je voor komt, een mooie meid. Maar dat ze grotendeels bagger service geven, dat moet je dan maar voor lief nemen 😏 ( uiteraard doen ze dat niet allemaal ).
 
Zal vast wel te maken hebben met het uiterlijk. Prachtige sexy dames lokken je naar binnen met hun verschijning, waarom zouden zij dan hun best doen? Je hebt toch waar je voor komt, een mooie meid. Maar dat ze grotendeels bagger service geven, dat moet je dan maar voor lief nemen 😏
Dat gevoel heb ik bij de meeste Roemeense dames, dat is ook de reden, dat ik daar altijd met een grote boog omheen loopt.
 
Geef mij maar een lekkere geile betrouwbare UA/BY milf die me de service geeft waarvoor ik kom en me helemaal gek maakt zodra ik binnenstap ipv zo'n overgewaardeerd jong RomBul afwerkijskonijntje waar je puntje bij paaltje voor alles moet bijbetalen. In het begin van mijn "wandelcarriere" paar keer erin getrapt nadat je afgerekend hebt en uitgekleed bent en dan te horen krijgt dat het tóch niet in de prijs inbegrepen zat of dat ík het verkeerd heb begrepen. Dan sta je daar letterlijk in je blote reet voor Jan Lul. Gelukkig overkomt me dat tegenwoordig nauwelijks meer. 🙏🏻🥳
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan