Dvp's die alleen bepaalde klanten korting geven.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap heel goed dat sommige dvp's hun vaste klanten anders behandelen en bij die klanten een lager tarief hanteren, wetende dat hij vaak bij hen is geweest en hij in de toekomst dat ook zal blijven doen. Meestal gebeurt dat wel om jou als klant te behouden maar ook soms omdat ze je als klant ook mag.
Vooral omdat je al langer bij ze komt.
Die ene heeft dat toen echt gezegd, niet omdat ze wilt dat ik vaker kom maar omdat ik gewoonweg trouwe vaste klant was.
 
Mijn twee centjes. Natuurlijk maakt het een dvp uit wie er in de kamer komt. Geld is het belangrijkste, anders doen ze het werk niet. Maar natuurlijk maken de looks en de omgang uit.

Ik snap prima dat een dvp liever een jonge strakke en knappe knaap binnen hebben dan een bijna 50 jarige oude kerel met overgewicht (check, that's me).

Maar boven alles geloof ik dat respect tonen, lief zijn voor de dvp, mee helpen. Dat is gewoon menselijk. Je hebt liever een lieve respectvolle persoon dan een lompe hork.

Korting heb ik nooit ontvangen, maar ik heb voldoende dames bezocht die niet op de klok keken. Dat is ook een soort korting. En dat durf ik echt te gooien op een respectvolle en lieve manier van omgaan met de dame.
 
Hebben jullie ook Weleens een dvp gehad waarbij het zo goed klikte dat ze jou als klant altijd korting gaf omdat ze je gewoon als klant mocht. Ik heb zelf meerdere dvp's gehad die ik in het verleden heb bezocht die mij korting gaven en ook nu heb ik een paar die mij korting geven. Dit zijn allemaal dames die op kinky adverteren en bij andere klanten meer geld vragen en bij mij dus niet. Ik heb het hier over flinke korting 50 tot wel 100 euro korting. Dit zijn trouwens dames die mij dat zelf aanboden heb er dus niet om hoeven te vragen.
KLopt. Bij een goede klik is het contact belangrijker dan geld verdienen. Het zijn er niet veel maar ik kom al meer dan 10 jr bij zon adresje.
 
Oke , ik kan vrouwen laten genieten. Zeker als ze tekort komen. Maar dat je dat lukt bij beroepsdames vind ik heel bijzonder. Die hebben eerder te veel dan te weinig sex.
Mij komt het wat opschepperig over.
Tsja... dat verwachtte ik initiëel dus ook!

Maar... blijkt dat DVP's wel degelijk heel wat mannen over de vloer krijgen... maar kwa 'sex' dus vaak niet aan hun trekken komen!

Als je dan voldoende tijd neemt (en ervoor betaald natuurlijk!) en... de 'juiste snaar' weet te raken... zo'n vrouw plots wél knettergeil wordt! Man! En neem het van me aan die beroepsdames hebben bedskills! Lekker!

En... 'opschepperig'? Wat maakt het mij uit wat anderen ervan denken? Werkelijk!
Zolang je maar weet dat het wel degelijk mogelijk is... En vaker dan je denkt.
Dat lees ik nu in veel topics, dus mijn opmerking gaat niet speciaal over dit topic hier.

" het zijn er niet veel, maar IK ben het tegengekomen ".

Velen denken hier dat ze een speciale behandeling krijgen of iets speciaal hebben met, betekenen voor de vrouw die ze betalen.
Zo speciaal of uitzonderlijk is het dus toch niet ...
Je bent en blijft een 'klant'... In het beste geval dus een leuke klant!

Maar... als je daar-en-dan haar volledige aandacht krijgt... en zij zich helemaal geeft... Man! Dat is z'n geld waard! Geloof me!

(en daarna ga ik naar huis met een brede smile op m'n gezicht... en zij houdt zich bezig met de volgende klant)
 
Laatst bewerkt:
Tsja... dat verwachtte ik initiëel dus ook!

Maar... blijkt dat DVP's wel degelijk heel wat mannen over de vloer krijgen... maar kwa 'sex' dus vaak niet aan hun trekken komen!

Als je dan voldoende tijd neemt (en ervoor betaald natuurlijk!) en... de 'juiste snaar' weet te raken... zo'n vrouw plots wél knettergeil wordt! Man! En neem het van me aan die beroepsdames hebben bedskills! Lekker!

En... 'opschepperig'? Wat maakt het mij uit wat anderen ervan denken? Werkelijk!
Zolang je maar weet dat het wel degelijk mogelijk is... En vaker dan je denkt.

Je bent en blijft een 'klant'... In het beste geval dus een leuke klant!

Maar... als je daar-en-dan haar volledige aandacht krijgt... en zij zich helemaal geeft... Man! Dat is z'n geld waard! Geloof me!

(en daarna ga ik naar huis met een brede smile op m'n gezicht... en zij houdt zich bezig met de volgende klant)
Ik denk dat je hier wel de kern raakt. Vergis je niet hoeveel mannen zelfs in hun relatie de vrouw vergeten en alleen bezig zijn met zelf genieten en klaar komen.

Laat staan als je ervoor betaalt, dan vinden veel mannen het vanzelfsprekend dat alleen zij aan hun trekken hoeven te komen.

Feit blijft natuurlijk wel dat deze dames ook goed kun acteren. Maar als voorbeeld ken ik een dvp die als ik haar lik maar haar niet klaar krijg, zij zich soms zelf klaar maakt.

Ik heb meerdere keren van dames gehoord dat het lang geleden was voor ze om echt verwend te worden. Ja soms zal dat toneel zijn, maar soms ook niet.
 
Ik denk dat je hier wel de kern raakt. Vergis je niet hoeveel mannen zelfs in hun relatie de vrouw vergeten en alleen bezig zijn met zelf genieten en klaar komen.

Laat staan als je ervoor betaalt, dan vinden veel mannen het vanzelfsprekend dat alleen zij aan hun trekken hoeven te komen.

Feit blijft natuurlijk wel dat deze dames ook goed kun acteren. Maar als voorbeeld ken ik een dvp die als ik haar lik maar haar niet klaar krijg, zij zich soms zelf klaar maakt.

Ik heb meerdere keren van dames gehoord dat het lang geleden was voor ze om echt verwend te worden worden. Ja soms zal dat toneel zijn, maar soms ook niet.
Soms zie je het inderdaad dat een dame er echt van geniet, maar veelal heb ik gemerkt is dat het een acteer werkje is.
 
Ik denk dat je hier wel de kern raakt. Vergis je niet hoeveel mannen zelfs in hun relatie de vrouw vergeten en alleen bezig zijn met zelf genieten en klaar komen.

Laat staan als je ervoor betaalt, dan vinden veel mannen het vanzelfsprekend dat alleen zij aan hun trekken hoeven te komen.

Feit blijft natuurlijk wel dat deze dames ook goed kun acteren. Maar als voorbeeld ken ik een dvp die als ik haar lik maar haar niet klaar krijg, zij zich soms zelf klaar maakt.

Ik heb meerdere keren van dames gehoord dat het lang geleden was voor ze om echt verwend te worden worden. Ja soms zal dat toneel zijn, maar soms ook niet.
En... een beetje 'toneel spelen' hoeft ook echt niet slecht te zijn...
Als ik met zo'n vrouw ben... zeg ik haar ook overvloedig hoe mooi... sexy... geil ze wel is... hoe hard ze mij maakt... Kwestie van mekaar in de 'juiste stemming' te krijgen natuurlijk!
 
Soms zie je het inderdaad dat een dame er echt van geniet, maar veelal heb ik gemerkt is dat het een acteer werkje is.
Nu... 'jij hebt veelal gemerkt dat het een acteerwerkje is'.

En... in je recensie zie ik allemaal betaaldates van 30... en zelfs 15 min! Wat had je verwacht? Je doet zelfs geen moeite!

Als je betaald voor afwerksex... krijg je dus afwerksex!
 
Helemaal met je eens, maar ook het vrouwelijk lichaam liegt niet. Als ze van beffen echt goed nat wordt, ik zeg niet klaarkomen want dat weet je nooit zeker, doe je in elk geval iets goed.
Geheel mee eens.

Nu... 'jij hebt veelal gemerkt dat het een acteerwerkje is'.

En... in je recensie zie ik allemaal betaaldates van 30... en zelfs 15 min! Wat had je verwacht? Je doet zelfs geen moeite!

Als je betaald voor afwerksex... krijg je dus afwerksex!
Zou dat aan mij liggen of betaal ik voor een half uur en sta ik met 15 minuten buiten?
Dar zit een aardig verschil in namelijk.
En niet over iedere dame heb ik een recensie geschreven, heb met bepaalde ook langere dates gehad en ook daar heb ik acteerwerk gezien, hoe goed ik mijn best ook deed.
Daar merkte je gewoon aan alles dat het puur om de centjes ging en klaar.
Mijn tip kijk ook even naar de knaken dan naar de tijd, ik vul de tijd in die de dame hanteert op dat moment...
 
Alle dvp's doen het voor het geld laat dat duidelijk zijn maar er zijn wel verschillen tussen sommige dvp's. Er zijn dvp's die niets om de klant geven en je snel willen afwerken en je hebt dvp's die alles aan doen om je te bevredigen. En je hebt ook de dvp's die daar tussenin zitten die niet slecht zijn maar ook niet goed. Dat laatste categorie is denk ik het meest voorkomende. Wel geloof ik ook dat als de dvp je echt mag en je haar smaak bent hele mooie dingen kunnen ontstaan waaronder korting krijgen en goede seks.
 
Vooral omdat je al langer bij ze komt.
Die ene heeft dat toen echt gezegd, niet omdat ze wilt dat ik vaker kom maar omdat ik gewoonweg trouwe vaste klant was.
Dat speelt ook een rol maar je hebt hier genoeg voorbeelden van wandelaars die klagen dat hun vaste dame niet meer haar best doet en ze niet meer waar voor hun geld krijgen.
 
We weten natuurlijk niet of de dames werkelijk slechts bepaalde heren korting geven. Zonder dat de dames benoemd worden kunnen we dat niet controleren.
De reacties in dit topic geven maar weer aan dat het niet heel uitzonderlijk is.
 
We weten allemaal dat personen die naar de commerciële dames gaan, klanten zijn. Maar aan het begin vd date voel je je pas echt een klant of niet. Je moet iemand zo benaderen alsof je elkaar al jaren kent ipv pas 1 minuut. Persoonlijk benader ik nieuwe gezichten net zo als vaste gezichten.

Korting krijgen doe ik vanaf een bepaalde tijd en het gesprek aan de telefoon mij aanstaat. Als iemand direct begint over korting, komt hij er niet eens in. Ik bepaal dat namelijk. Via WhatsApp ben ik niet zo scheutig met korting geven, omdat een stem mij veel meer zegt.

Als ik geen strakke agenda heb is het ook geen probleem dat het eens een beetje uitloopt. Dat is dan vaak wel tijd naast 't bed, want uitlopen op bed is geen optie om gratis weg te geven ( er is al genoeg incl ). Even napraten, drankje opdrinken, een peukie roken.. dat is niet erg. Maar kan alleen als er niet weer iemand bijna voor de deur staat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan