Wie is weleens bedreigd na het schrijven van een recensie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste is de recensie zo te schrijven dat deze niet of heel moeilijk tot jou te herleiden is, dus:

-niet vermelden wanneer je bent geweest. Wees vaag over het tijdstip (laatst, tijdje geleden). Ook over plaats kun je misschien het beste vaag blijven, hoewel ik zie dat ik dat ik die zelf wel een keer vermeld heb.

-Recenseer pas lang (minstens een week) na je bezoek.

-geen details zoals volgorde van seksuele handelingen en manier waarop handelingen plaatsvonden. Ik vind dat sowieso niet zo respectvol naar de dame overigens, maar het zorgt ook dat ze precies kan achterhalen dat jij het bent. Seksuele handelingen beoordeel ik alleen met de sterren (5 sterren voor pijpen zegt genoeg, dan hoef je echt geen uitgebreide details). De verdere tekst bij de recensie gebruik ik vooral om te omschrijven hoe ik het samenzijn met haar heb ervaren.

Als het lastig is te herleiden van wie de recensie komt, loop je ook minder risico op bedreigingen ed.
dit klopt op zich wel hoor, maar heeft ook een keerzijde

Iemand onderuithalen met algemeenheden kan ook heel rancuneus overkomen, en als het gaat om een dame met fans gaan die er ook weer op reageren. Ik zie dan veel liever specifiek met details uiteengezet waarom het exact een slechte ervaring was, kan iedereen zich een beter beeld vormen, beter voorbereid zijn, en gewoon een betere beslissing nemen.

Maar goed ik ben er ook the hard way achter gekomen dat dames je na zo'n gedetailleerde negatieve recensie een rotstreek kunnen leveren, dus tegenwoordig kijk ik wel uit.
 
Ik heb Wel eens een recensie geschreven na een slechte ervaring omdat ik de enige klant was die dag wist ze dat het van mij was.
Een lading berichten en voicemails op WhatsApp. Wisselend van boos naar excuses naar weer boos. En berichten werden na inspreken weer verwijderd.
Het meeste niet eens afgeluisterd.
Na een tijdje gaf ze aan dat ze haar tijd Wel beter kon gebruiken en dat ze niet meer Zou schrijven.....maar daar heeft ze veel energie ingestoken.
Ik Ben beleefd en feitelijk gebleven
Niet echt een bedreiging maar wel een psycho
 
Ik ben weleens te precies geweest in het benoemen van tijd en dag van een bezoek aan de betreffende dame dat ik altijd met een zeer afkeurende blik nagestaard werd bij het voorbij lopen.
 
Moraal van alle verhalen:
Ga ervan uit dat de dame van dit forum weet
Anonimiseer je recensie waar mogelijk
Indien nogmaals afspreken een optie is bespreek de "tekortkomingen" uit de recensie met de dame na afloop van de date, wellicht is ze niet bewust dat dingen op x manier niet prettig zijn voor persoon y

Daar bereik je imo uiteindelijk meer mee dan anoniem klagen en gezeik krijgen.
 
Ik merk ook dat de dvp's nu ook een foto van je willen hebben als ze met je willen afspreken of een videocall de foto's worden ook met hun vriendjes gedeeld je weet wel die lieverdjes die soms ook de afspraken regelen. Trap er niet in en geef geen foto's en als je een videocall hebt laat dan je gezicht niet zien blijf onherkenbaar ze bewaren alles en gebruiken het tegen je als het ze uitkomt.
Weet niet met wat voor Shady dames jij afspreekt maar heb nog nooit fotos hoeven sturen, wel x videobellen maar dan gewoon zorgen dat locatie niet te herleiden is.
Met videobellen is in principe niks mis, uitgaan van het slechtste van intenties van personen wel.
 
Moraal van alle verhalen:
Ga ervan uit dat de dame van dit forum weet
Anonimiseer je recensie waar mogelijk
Indien nogmaals afspreken een optie is bespreek de "tekortkomingen" uit de recensie met de dame na afloop van de date, wellicht is ze niet bewust dat dingen op x manier niet prettig zijn voor persoon y

Daar bereik je imo uiteindelijk meer mee dan anoniem klagen en gezeik krijgen.
Eens mijn dames weten dat ik recensies schrijf daar ben ik open over en ze mogen ook weren wat mijn nickname is Ik schrijf niets wat ik niet ook in het gezicht durf te zeggen.
Echter de dames die de boel neppen krijgen dat voorrecht niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan