Algemeen Wie kan mij introduceren in de sexscene op Curacao?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk087

Stamgast
Forumpionier
376
19/07/21
222
6
Hallo allemaal,
Zeer binnenkort zal ik (met mijn gezin) emigreren naar Curacao voor mijn werk. In Nederland bezocht ik (stiekem) wel een een DVP of sexfeestje/gangbang om mijn lusten uit te leven, welke ik thuis niet mocht doen (oa anaal, gerimmed worden, gangbangen etc). Nu Campo op Curacao gesloten is weet ik niet zo goed waar ik het daar moet zoeken. Het is een klein eiland dus moet wel super discreet zijn. De snek dames zijn daarom geen optie.
Wie heeft er tips voor mij?
X
Dirk
 
Ga opzoek naar een soort sugar babe. Dat is de grootste kans om geheim te blijven. Je kan opzoek gaan naar een Nederlandse stagaire van 18+ oid. Daarnaast kost je dit wel veel geld als je bijv een lokale dame zoekt.

Weet wel dat veel lokale dames zich graag voordoen als 18+ ookal zijn de soms pas 13. Dus let daar ook heel goed op!

Daarnaast moet je indd heel voorzichtig zijn. Bij mij en mijn vriend was het een kwestie van 3/4 weken en iedereen had door dat ik de vriendin was van. En ik was er immers pas 6 dagen geweest en niks online gepost. Iedereen kent wel iemand die iemand kent die jij of je gezin kent.


Edit; Gebruik aub een condoom. Locals testen zich weinig tot nooit, gebruiken amper condooms. En anticonceptie voor de vrouw? Die hoef ik je niet uit te leggen denk ik. Witte man met geld? No offense maar ik ken genoeg dames die je dan zouden willen babytrappen (vriendinnen van mijn vriend zijn omgeving en dames die ik zelf heb leren kennen) 😅
 
Laatst bewerkt:
Ga opzoek naar een soort sugar babe. Dat is de grootste kans om geheim te blijven. Je kan opzoek gaan naar een Nederlandse stagaire van 18+ oid. Daarnaast kost je dit wel veel geld als je bijv een lokale dame zoekt.

Weet wel dat veel lokale dames zich graag voordoen als 18+ ookal zijn de soms pas 13. Dus let daar ook heel goed op!

Daarnaast moet je indd heel voorzichtig zijn. Bij mij en mijn vriend was het een kwestie van 3/4 weken en iedereen had door dat ik de vriendin was van. En ik was er immers pas 6 dagen geweest en niks online gepost. Iedereen kent wel iemand die iemand kent die jij of je gezin kent.


Edit; Gebruik aub een condoom. Locals testen zich weinig tot nooit, gebruiken amper condooms. En anticonceptie voor de vrouw? Die hoef ik je niet uit te leggen denk ik. Witte man met geld? No offense maar ik ken genoeg dames die je dan zouden willen babytrappen (vriendinnen van mijn vriend zijn omgeving en dames die ik zelf heb leren kennen) 😅
Thanks!!! Wanneer kom jij zelf weer naar het eiland??

Ik heb nu wel sites gevonden waar dames van plezier zich aanbieden en volgens het nieuws zullen dit steeds meer worden (https://curacao.nu/toename-prostitutie-curacao-door-lijnvluchten-uit-venezuela/).

Ik heb alleen helaas nog niets kunnen vinden qua sexclubs, seksfeesten en gangbangs en zo :(
 
Ik heb alleen helaas nog niets kunnen vinden qua sexclubs, seksfeesten en gangbangs en zo :(
Cubaweg noemen wij de club waar je makkelijker lokale dames kan oppikken. En in de avond bij around the clock avond winkel, kan je ook dames oppikken voor €50 met wat geluk.

Ik kan met mn vriend overleggen of we je een keer kunnen meenemen. Die plukt ze er zo uit en die kent ook de meeste dames/pimps.
 
Denk dat je beter toch twee keer nadenkt... alvorens je huwelijk te riskeren voor een beetje 'extra' plezier!

Op zo'n eiland blijft dus echt niks lang geheim! Als je dat maar weet!
Ook best even rekening mee houden... dat je dan niet meer in Nederland woont... en wat daar dus 'werkte' hoeft dat niet noodzakelijk ook elders doet!
 
Thanks voor de tips! En ik weet dat ik hier extra extra voorzichtig moet doen ;)
Ben hier op naar een discreet pleziertje zo nu en dan om aan mn trekken te komen waar ik thuis niet aan kom zoals bijvoorbeeld anale sex of sexparty's en gangbangs :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan