Wie kent een shemale die gekleed is in latex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

shemalelover

Wandelaar
38
02/11/21
25
Hallo,
Ik heb nadat hookers gestopt is een tijdje zonder recensies moeten doen en dan dit forum gevonden.
Sinds veel jaren ben ik latex en plastic fetishist gecombineerd met een grote voorliefde van dames met wat extra's.

Dit schijnt toch wel een moeilijke combinatie te zijn en dit weekend heb ik op redlights TS Fetish Queen gevonden

Kent iemand haar, is ze betrouwbaar en een echte fetishiste?

alvast bedankt!
 
Hallo,
Ik heb nadat hookers gestopt is een tijdje zonder recensies moeten doen en dan dit forum gevonden.
Sinds veel jaren ben ik latex en plastic fetishist gecombineerd met een grote voorliefde van dames met wat extra's.

Dit schijnt toch wel een moeilijke combinatie te zijn en dit weekend heb ik op redlights TS Fetish Queen gevonden

Kent iemand haar, is ze betrouwbaar en een echte fetishiste?

alvast bedankt!
ik heb haar twee keer bezocht , de laatste keer een jaar geleden , de laatste bezoek was telleurstellend . Als je frans kent https://youppie.net/showthread.php?33506-Anvers-PAULINE-(espagnole-brune)&p=2099501#post2099501
 
Dit schijnt toch wel een moeilijke combinatie te zijn en dit weekend heb ik op redlights TS Fetish Queen gevonden
Kent iemand haar, is ze betrouwbaar en een echte fetishiste?
Ik herinner me wel ergens positieve recensies te hebben gelezen. Als Fetishist, heb ik haar ook al tijden op de bucketlist staan, het is er helaas nog niet van gekomen. Ze is met enige regelmaat, in België of Nederland te bezoeken en dan moet je gewoon je kans grijpen.
 
Hallo,
Ik heb nadat hookers gestopt is een tijdje zonder recensies moeten doen en dan dit forum gevonden.
Sinds veel jaren ben ik latex en plastic fetishist gecombineerd met een grote voorliefde van dames met wat extra's.

Dit schijnt toch wel een moeilijke combinatie te zijn en dit weekend heb ik op redlights TS Fetish Queen gevonden

Kent iemand haar, is ze betrouwbaar en een echte fetishiste?

alvast bedankt!
Ik heb haar een jaar of 5 geleden ontmoet toen ze nog in Amsterdam woonde. Ik vond haar bloedstollend mooi en heerlijk dominant. Ze was bij deze ontmoeting helemaal in latex gekleed ;-)

Al met al was het een topervaring. Ik heb die dag voor een uur betaald en ik ben ook zeker een uur bij haar gebleven. Wellicht langer.

De foto's dateren uit die tijd. Hoe ze er nu er uit ziet weet ik niet.
 
Ik herinner me wel ergens positieve recensies te hebben gelezen. Als Fetishist, heb ik haar ook al tijden op de bucketlist staan, het is er helaas nog niet van gekomen. Ze is met enige regelmaat, in België of Nederland te bezoeken en dan moet je gewoon je kans grijpen.
Zoals ik in mijn vorige bericht reeds schreef. Mijn ervaring was ook positief ;-)
 
heb nog verder gezocht en nu gezien dat de foto's al van 7 jaar geleden zijn. Ik vind het niet erg dat mensen ouder worden maar dat ze zo oud zijn zet me toch wel aan het twijfelen
 
heb nog verder gezocht en nu gezien dat de foto's al van 7 jaar geleden zijn. Ik vind het niet erg dat mensen ouder worden maar dat ze zo oud zijn zet me toch wel aan het twijfelen
de eerste fotomet haar gezicht geef uit hoe ze er nu uitziet .
ts-fetish-queen-20200614003050.jpeg
 
heb nog verder gezocht en nu gezien dat de foto's al van 7 jaar geleden zijn. Ik vind het niet erg dat mensen ouder worden maar dat ze zo oud zijn zet me toch wel aan het twijlen.
Bymba gebruikt die foto's inderdaad al een flinke tijd, maar daar is ze heus niet de enige in.

@Pietje Scramouille tussen nu en 7 jaar geleden, zijn haar gelaatstrekken niet zoveel veranderd. Maw ze is nog steeds herkenbaar.
 
de eerste fotomet haar gezicht geef uit hoe ze er nu uitziet .
Bymba gebruikt die foto's inderdaad al een flinke tijd, maar daar is ze heus niet de enige in.

@Pietje Scramouille tussen nu en 7 jaar geleden, zijn haar gelaatstrekken niet zoveel veranderd. Maw ze is nog steeds herkenbaar

Klopt inderdaad. Ik heb haar bezocht in de zomer van 2016. Dat is dus 5 jaar geleden. Ook toen gebruikte ze deze foto's. Ik vond haar toen heel mooi. Maar dat is dus wel 5 jaar geleden. Ho ze er nu uitziet, weet ik niet.
 
Ik zou ook kijken aan charmant Melissa:


Op onze forum:
 
Deze staat ook al eve op het lijstje bij kinky latex trans. Op haar insta staan nu ook wel heel leuke foto's. Zonde dat ik ze nog niet heb kunne teste!
 
Het is mij in mijn lange wandelcarrière, meermaals gebeurd, dat (trans) dames, die zich in latex, lak/PVC, of andere fetishkleding, laten fotograferen, die kleding alleen aanhebben, tijdens een fotoshoot. Uitzonderingen daargelaten, maar het blijft opletten.
 
Zelfs als ze dan ja zeggen dat ze latex hebben dan is het soms enkel een bh want de slip vonden ze niet meer of blinkende legging ?. Ben al ff opzoek maar nog nooit succes gehad!
 
Ben voor een paar jaar bij Ami in de Carnotstraat geweest.
Ze had degelijk outfit nog aan voor een vorige klant.
Een latex pakje waar haar tieten en lul uitstaken en een spleet vanachter om bij haar kontje te komen.
 
Ben voor een paar jaar bij Ami in de Carnotstraat geweest.
Ze had degelijk outfit nog aan voor een vorige klant.
Een latex pakje waar haar tieten en lul uitstaken en een spleet vanachter om bij haar kontje te komen.
soms zoek ik ook een trans in lak en dan zijn ami en Lorena wel lekkere dames. Ami kent iedereen. Lorena is bloedgeil alleen is de taal een probleem. Ik spreek geen spaans en haar engels is niet zo schitterend, We laten dan gewoon onze handen en monden de rest doen ;-) https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/expert-for-beginners-my-photos-100-real.html
 
Ben voor een paar jaar bij Ami in de Carnotstraat geweest.
Ze had degelijk outfit nog aan voor een vorige klant.
Een latex pakje waar haar tieten en lul uitstaken en een spleet vanachter om bij haar kontje te komen.
soms zoek ik ook een trans in lak en dan zijn ami en Lorena wel lekkere dames. Ami kent iedereen. Lorena is bloedgeil alleen is de taal een probleem. Ik spreek geen spaans en haar engels is niet zo schitterend, We laten dan gewoon onze handen en monden de rest doen ;-) https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/expert-for-beginners-my-photos-100-real.html
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan