Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSommige vrouwen hanteren een dubbele moraal.Steeds minder. Sinds mij scheiding heb ik het wel her en der gedeeld.
En na wat begrip aan het begin heb ik nu ook te horen gekregen dat ik toch echt vrouwen misbruik.
Dus de deur die op een kier stond gaat weer op slot.
Professionelen dame ,die weet hoe om te gaan met klanten , zo blijf je terug komenZelfs dat doe ik met 1 van de DVP's die ik bezoek. Ik heb vrijwel dagelijks contact met haar. En dat blijft niet bij 5 of 10 appjes.
Er is wel een bepaalde interesse in elkaar.
Bezoeken aan haar zijn uiteraard nog betaald, maar verder voelt het als een FWB.
Hoe weet je dat van het extra ? Denk je echt dat de dames hier intrappen als je zegt je bent de enigen , en teleur gesteld is ze alleen als je niet meer terug komt:.-Ik heb inmiddels zulke intieme relaties met sommige DsVP dat het als een echte relatie voelt. We maken samen plannen voor vakanties, of etentjes. Om haar dan te vertellen dat ik dat met meer dames heb, leidt echt tot teleurgestelde reacties. Doe ik dus niet en ik zeg haar dat ze de enige is. Ze geeft mij op haar beurt weer heel veel extra's die anderen niet krijgen.
Maar ieder zijn ding.
Dat zijn de goeie! haha!Ik hoefde het niet eens te vragen; ze deed het uit eigen beweging!
Sommige vrouwen hanteren een dubbele moraal.
Ik heb al van vrouwen gehoord dat ze een meisje of vrouw die dvp wordt en alles hygiënisch en veilig doet, respecteren, maar dat de klanten fout en zielig zijn.