Wie pijpen we Vandaag?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dan?

Eigenlijk was het zondag vandaag in de zin van het aanbod (en ben ik vanwege het gebrek aan reactie toch ergens langsgegaan). Omdat het vandaag van vandaag nog 23 uur lang is, wil ik het over een uur of 18 (dus na werk) toch best proberen.
 
Gebrek aan reactie? Ik heb je 3 opties gegeven.
Maar goed, je zegt dat je toch ergens bent langsgegaan, waar dan?
Ik bedoelde gebrek aan verdere reacties na jouw goede inzet, die helaas op niets was uitgelopen

Ik ben langs geweest bij Agatha, deze: https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/6810319-gatha. Ik neig als ik zelf mag kiezen meer naar femboy-achtigde types (of goed opgedirkte travo's) zoals bijvoorbeeld ook Milly (Antwerpen) of Isabella (die altijd samen met Hillary is).

Dit was een prima verschijning, maar vond haar niet echt leuk type en ze probeerde een beetje (wel vriendelijk) langs mijn (duidelijke) wensen te praten en/of te doen.
 
Eigenlijk was het zondag vandaag in de zin van het aanbod (en ben ik vanwege het gebrek aan reactie toch ergens langsgegaan). Omdat het vandaag van vandaag nog 23 uur lang is, wil ik het over een uur of 18 (dus na werk) toch best proberen.
Sorry, ben vanavond toch niet in de gelegenheid
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan