Wie zou je nog eens willen ontmoeten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik zou graag sex hebben met Chervana Chianti, voormalig MvH Model.
Zij en Stella Maas waren m'n favorieten, maar in die tijd dacht ik nog niet aan wandelen haha.

Chelsea Lanette was wel mogelijk bij Diana secret maar was toen een student en gaf liever me geld uit aan uitgaan en Ajax. Wel spijt eerlijk gezegd, zou een mooie herinneringen zijn geweest.

Van de actieve dames staat Valentina Ricci boven aan m'n lijst. Maar toch vind ik het te veel geld (600+extra kosten+reizen). Daar heb je 4uur Melissa (salon 261, Alphen) of Kiera(Amstelveen). Ik speel dan toch liever op safe en vertrouwd met Melissa en Kiera.
 
In Den Haag werkte een Koreaans meisje, die volgens mij Lotus heette (diane secret?). Ik denk dat ze nu tegen de 40 jaar is. Ze schreef ook op hookers. Ik zag haar ineens bij Eindhoven privé. Zou haar nog wel eens willen zien.
 
Ik zou Kim uit Eros Zundert graag nog eens ontmoeten. Moet al meer dan 10 jaar geleden zijn. Een gouden persoon. Ik zou haar willen bedanken, want dat heb ik nooit kunnen doen.
 
Ik ben een liefhebber van dames met hele grote borsten en deze heb ik in het verleden dan ook veelvuldig bezocht. Aan drie dames in het bijzonder bewaar ik de beste herinneringen en zou ik graag nog eens willen ontmoeten.

Allereerst natuurlijk de dame waar ik mijn profielnaam op heb gebaseerd : de Belgische Adriana. Ze had het figuur van een coca-cola flesje, maar haar enorme borsten, slanke taille en prachtige grote billen. Omdat ik goed frans spreek (en zij weinig anders), merkte ik dat ik een streepje voor had bij haar, omdat ze voor mijn gevoel weinig echt contact had met de meeste klanten. Heb haar vele malen bezocht in de Betlehemsteeg In Amsterdam, maar ook in Antwerpen en Den Haag. Wat een topper. Ik vond haar de eerste jaren op haar best, toe ze nog iets steviger was. Heb haar bezocht van de late jaren negentig tot het moment dat ze is gestopt in 2003.

De tweede dame die ik wil noemen is Karin, een Slowaakse die eind jaren 90 werkzaam was op de Achterdam in Alkmaar. Ze zat daar in dat los staande huisje midden op de Achterdam als een ware koningin. Ze was blond, redelijk slank met prachtige naturelle grote borsten. Ik merkte dat ze mij ook leuk vond, want vanaf de tweede keer was tongzoenen standaard bij mijn bezoekjes aan haar. Ik ben haar overigens op het spoor gekomen dankzij lovende recensies op een voorgangersite van het hookers-forum (weet niet meer hoe dat heette). De keren dat ik haar bezocht heb, waren altijd vol passie en hete sex (en dat voor maar toen der tijd 35 gulden). Ze is helaas plotseling gestopt :-(

Tenslotte nog een speciale vermelding voor Vanesa uit Utrecht. Deze prachtige Spaanse heb ik in 2005 voor het eerst bezocht (ze moest toen nog 20 worden) op het Zandpad. In het begin sprak ze nog maar weinig NL, maar ze verbaasde me hoe snel ze dat uiteindelijk onder de knie heeft gekregen, waardoor de bezoekjes steeds aantrekkelijker werden. Vanesa is echt een ongelooflijke dame, heel klein, maar met werkelijk waar super borsten. En geen klokkijker en in voor vele standjes ! Later is ze nog onder de naam Sara gaan werken in enkele privehuizen.

Natuurlijk zijn er nog veel meer toppers geweest, zoals Carolien in Antwerpen en Den Haag, Poolse Anna en de adembenemende Hongaarse Stella in La Vie op de wallen die ik in al die jaren heb bezocht, maar Karin, Vanesa en vooral Adriana waren toch mijn favorieten.
 
Jaren geleden op een gangbangfeestje een prachtige meid mogen ontmoeten, genaamd Niki.
Ontving ook onder de naam Eveline Somers (of zoiets). Kwam uit de regio van Oss.
Eveline… inderdaad van zeldzame klasse! Heb met haar een aantal dates gehad waaronder eentje in een privesauna en een keer in den Bosch. Leek een normaal woonhuis, maar onderin en volledig ingerichte speelkelder.
Zeldzaam geil en kletsnat… zou haar idd maar wat graag weer eens ontmoeten!
 
Beste medewandelaar
Ik ben nieuw op het forum maar ben al jaren een trouwe loper

Wie er op mijn lijstje staat is

1 Nicolle uit alkmaar achterdam 19
Mooie grote borsten die lekker hangen
Dan praat ik over een jaar of 10 geleden

2 simona heeft gewerkt op de achterdam
En in Amsterdam en den haag
Heeft gigantische echtr borsten
Mooi zwart haar
Ze had altijd een naambordje voor op het raam hangen

3 monica Amsterdam rdk
Te herkennen aan mooie grote borsten
En een neusring in haar neus en een mooi roze hartje sleutelhanger aan het raam

4 ....... weet haar naam niet
Amsterdam st annensteeg
Mooi lang slank bonde nl meid
Heel lang stijl haar dat ze altijd aan het kammen was dan praat ik over 15 jaar terug ben haar nooit meer tegen gekomen ergens

Hoop dat ik ze ooit nog een keer tegen kom maar dat denk ik niet
 
In Den Haag werkte een Koreaans meisje, die volgens mij Lotus heette (diane secret?). Ik denk dat ze nu tegen de 40 jaar is. Ze schreef ook op hookers. Ik zag haar ineens bij Eindhoven privé. Zou haar nog wel eens willen zien.
Volgens mee is er ergens anders op dit forum nog een discussie over. Zover ik weet was de Koreaanse dame "Lucy" en is Lotus Chinese en nu werkzaam bij MM.
 
Ik kwam altijd met plezier bij Pamela (ook bekend als Paula) uit Argentinië in de Doubletstraat in Den Haag. Sprak goed Nederlands en was gewoon een prachtige temperamentvolle dame. Altijd goede sex, geen haastwerk. We hadden ook een klik en had haar nummers, maar ze is abrupt gestopt en haar nummers werken niet meer. Iemand enig idee hoe het met haar gaat?
 
Ik zou nog wel eens het bed willen delen met Meggie uit Tilburg. Super gezellig altijd. Volgens mij hadden we een klik. Ze kwam altijd bovenop zitten met pussy-sliding. Ze kwam dan altijd squirtend klaar. Echt, dat warme sap over je ballen...ik mis het!
 
-Een hele tijd geleden ontving er in Wevelgem een topper genaamd Ynna. Onder Corrine heeft ze ook geadverteerd. Dit was 1 van mijn eerste dvp's die ik ooit bezocht had. Haar kamer zelf trok op niks, de matras lag gewoon op de grond. Hele goeie service gehad en wat was ze mooi. Super lijf ook met mijn geliefde b-cup. Prachtig poesje. Het profiel sprak van een Roemeense dame maar voor de deur stond een wagen met een Poolse nummerplaat.
- Marina in Antwerpen. Hele mooie Russische(of Moldavische)blonde dame met een super service. PZC , ze liet zich graag beffen en genoot ervan. Kon goed pijpen en keek je enorm geil aan als ze bezig was. Liet zich gewillig in alle standjes nemen.
- En natuurlijk als laatste, mijn allergrootste droomvrouw, de supergeile Thaise 🌈 , er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk.
 
Laatst bewerkt:
Als laatste noemde ze zich black beauty en was ze te vinden in Antwerpen bij Villa Tinto. Haar naam was niets te veel. Echt super mooie donkere vrouwen. Een van de mooiste met wie ik ooit ben geweest. Ze had ook verschillende namen in Nederland gebruikt en stond op de wallen altijd bij het 2 raam van de gracht in de Monnikesstraat. Met kerstmis stond ze altijd met een kerstmuts als een kerst engel. Zo schattig.

Is nu een jaar of 8 geleden dat ze in Amsterdam stond. In Amsterdam noemde ze zich Ebony Nicol of Anna. Als iemand nog weet waar zij gebleven is zou ik het graag horen.
Deze heeft een tijdje als black beauty geadverteerd!
https://www.redlights.be/prive-ontv...onate-vrouw-voor-lichaam-massagessex-gfe.html
Hopelijk is het deze die je zoekt. Ik ben er ook bij geweest en vond haar ook wel top.
 
Deze heeft een tijdje als black beauty geadverteerd!
https://www.redlights.be/prive-ontv...onate-vrouw-voor-lichaam-massagessex-gfe.html
Hopelijk is het deze die je zoekt. Ik ben er ook bij geweest en vond haar ook wel top.
Nee dit is haar niet helaas. Zij is nog mooier. Iets strakkere borsten en iets donkerder kleur van huid. Maar bedankt voor het meedenken.
Denk wel dat ze nog in België is. Maar eerder was ze ook al een hele tijd gestopt want hele rijke vriend gekregen. Maar blijkbaar beviel dat toch niet want toen kwam ze weer terug. Is wel een vrouw die zelfstandig wil zijn en ook brains heeft. Misschien haar geld goed geinvesteerd en al onafhankelijk. Zal me niets verbazen.
 
Daniella (vroeger o.a. VR 20) mis ik nog vaak. Ook MariskaX zou ik opnieuw willen bangen. Flory ook zeker, vooral omdat ze plots verween na Nieuwjaar 21 (wat was die laatste pisbeurt memorabel). En Anna (VR 16) mis ik het meeste, gelukkig hoor ik die nog via allerlei appjes. En aan Anaika uit Gent denk ik ook nog vaak terug.
 
Ik zat vanmiddag toevallig aan Dhewi te denken toen ik vlak in de buurt van een ontvangstlocatie van haar was. Ik heb Dhewi regelmatig naar me toe laten komen thuis, en ben ook een paar bij haar geweest. Een van de weinig Nederlandse dvps die ik heb ontmoet, maar een hele leuke, geile en vrolijke meid. Memorabel: tijdens de sex vingerde ze zichzelf tot een squirtorgasme....waarbij haar warme vocht langs m'n kruis gleed....dat was zo ontiegelijk geil.
Ik denk nog regelmatig aan deze Dhewi, wat een ongelooflijk leuke en knappe dame was dat. En altijd zo gezellig gehad. Vrij plotseling is ze van de radar verdwenen. Maar ik zou haar zo graag nog eens ontmoeten!

Hier heb ik nog een oude advertentie met haar foto's. Telefoonnummer lijkt niet meer in gebruik..

Kan iemand hier meer over vertellen?
 
Halle Berry is mijn droomvrouw. Ik weet eigenlijk dat ze qua karakter niet echt sympathiek is. Geloof juist een hele moeilijke vrouw. Maar ik heb toch een zwak voor haar. Zelfs een hele slechte film van haar wil ik nog graag zien. Het zal er nooit van komen. Maar ik blijf haar echt heel leuk vinden.
 
Ik zou graag de Afrikaanse Mary nog weer graag terug zien, stond heel vroeger in de Doublet, mooi slank figuur met een paar perfecte C-borsten. Weet haar privenaam ook wel, maar die kan ik hier niet schrijven. Prachtige Black beauty uit Nigeria of Ghana. Nog een tijd privé mee gescharreld, maar helaas uit het oog verloren. Moest terug naar Frankrijk om haar verblijfspapieren te regelen. Mooie dingen mee beleeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan